Mocowanie rolety rzymskiej (wewn.) do ramy okna PVC

1. Data: 2010-01-04 20:46:07

Temat: Mocowanie rolety rzymskiej (wewn.) do ramy okna PVC
Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

szukam inspiracji dot. sposobów zawieszenia rolety rzymskiej
(materiałowej) na oknie plastikowym. Zależy mi, aby w miarę możliwości
nie dziurawić ramy oraz aby była możliwość ściągania rolety do prania.
Na razie wymyśliłem roletę na jakimś pręcie zawieszonym na uchwytach
przyklejonych taśmą dwustronną.
Czy ktoś ma jakiś lepszy pomysł? A jeśli nie to czy takie uchwyty jakieś
gotowe się znajdzie czy trzeba samemu coś rzeźbić?
Dzięki za podpowiedzi.

--
Jacek Midura

2. Data: 2010-01-04 22:59:43

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś ma jakiś lepszy pomysł? A jeśli nie to czy takie uchwyty jakieś
> gotowe się znajdzie czy trzeba samemu coś rzeźbić?

mam rolety takie na bocznych żyłkach, chyba się to mini roleta nazywa,
materiałowa, i mocowane są na takich blaszkach w formie haczyka
zakładanych na rant skrzydła okiennego, żyłka jest napięta pomiędzy
haczykiem dolnym i górnym, te rzymskie rolety można powiesic na samych
górnych haczykach dodatkowo podklejając je taśma dwustronna (najlepiej
taką grubą piankową), a haczyki do nabycia w punkcie sprzedaży
rolet :-)

pozdrawiam
s_13

Ekspres do kawy cisnieniowy, bez pompy
Czym zmienić kolor glazury w łazience ?
Jak i czym zrobić otwór pod włącznik w kafelku ?
budowa domu - kosztorys
Domy z bali