Modlitwa Jezusowa

411. Data: 2014-01-19 21:16:22

Temat: Re: Modlitwa Jezusowa
Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:10, Ikselka pisze:

> To mnie nie obchodzi, skoro Ciebie nie obchodzi. Ale nie zgłaszaj DO MNIE
> pretensji, że TY to czytasz tam gdzie jesz 333-)

Dobrze, Ewo :)

412. Data: 2014-01-19 21:16:49

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-19 20:22, obywatel Sara uprzejmie donosi:

> A fobia?

eH

413. Data: 2014-01-19 21:17:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 21:13:58 +0100, FEniks napisał(a):

> Nie przejmuj się, żartowałam. Zaraz rzucam się na pistacje. ;)

Pistacje?... Chyba poproszę MŚK, żeby do nocnego pojechał, no co z tego, ze
do Kielc... :-D
--
XL

414. Data: 2014-01-19 21:17:18

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:13, FEniks pisze:

> Nie przejmuj się, żartowałam. Zaraz rzucam się na pistacje. ;)

Ja też, spoko :)

415. Data: 2014-01-19 21:17:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 21:14:32 +0100, FEniks napisał(a):

> W każdym razie dość mocno przesadzony wobec tych 3%.

Bogosławieni nieświadomi.
--
XL

417. Data: 2014-01-19 21:18:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-19 20:47, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> No i???

A nic... fobię sobię.

416. Data: 2014-01-19 21:18:00

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:15, Ikselka pisze:

> To akurat dotyczy jedynie ludzi chodzących spać o 21ej, a zasada jest taka,
> że jada się najpóźniej 3 h przed snem, więc jesli kładziesz się np o 24, to
> możesz zjeść kolację o 21, a kiedy masz zamiar walcować do 4ej, to o 1ej
> podkurek Ci się należy :-)
Powaga!

418. Data: 2014-01-19 21:19:10

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, znalezione jabłka (nieważne, czy nadgryzione, bo to moje ulubione
> owoce), liście różne smakowite, a nawet zdarzyło mi się pociągnąć peta,
> czym moją matkę rodzoną doprowadziłam do szału. ;)

Nie no... pełen szacun!

419. Data: 2014-01-19 21:19:29

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wiesz, ze unikasz tematu?

Wiem, że robię, co chcę, kochaneńka :)

420. Data: 2014-01-19 21:19:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 21:16:22 +0100, Sara napisał(a):

> Dobrze, Ewo :)

Coś pomyliłam?

"W dniu 2014-01-19 20:59, Ikselka pisze:

> Kolacyjkę je się przy stole, a nie przy/na kompie 333-)

Aha, bo z laptopem to siedzę może w kibelku?
A w ogóle co Cię to obchodzi, gdzie ja jem i przy czym?"
--
XL

Tak zwane "bycie w teraźniejszości"
Metoda Silvy