Modlitwa Jezusowa

51. Data: 2014-01-18 16:54:02

Temat: Re: Modlitwa Jezusowa
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-18 16:30, obywatel Paulinka uprzejmie donosi:

No. Dobijajcie mnie. Młotka chcecie?

> Nie bez powodu Wrocław bywa nazywany polską Kalifornią ;)

Wrocław w słońcu tańczy
a mnie się czekolada kończy.

52. Data: 2014-01-18 17:10:05

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tia... To, co zaoszczędzisz na ogrzewaniu, wydasz na klimatyzację.
> Cieszmy się zimą, którą mamy. U mnie rachunki o połowę niższe. :)
No aż tak to się nie przekłada. Oprócz tego, że więcej energii kosztuje
ogrzewanie od klimy, to jeszcze ogrzać- przynajmniej do tych 18 stopni-
trzeba wszystkie pomieszczenia, bo np zagrzybią się. Klimatyzacja wystarczy
tylko w pomieszczeniu, w którym się aktualnie przebywa. Ba! Wielu
mieszkańców ciepłych krajów nie ma jej wcale- mają swoje sposoby. Dowód:
Portugalia, Włochy (południowe) Hiszpania (południowa) Grecja czy Turcja-
nawet biedni ludzie mają duże domy. W bogatych krajach północy domy są
znacznie mniejsze- głównie ze względu na ogrzewanie właśnie.

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

53. Data: 2014-01-18 17:19:23

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dla mnie może być i w Polsce - dom moich marzeń :-)
> http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,80530,5
403660,Ziemianki.html
> Serio, nawet mamy z mężem od jakichś 30 lat obmyślony nasz autorski
> projekt, wszystkie szczegóły - ogrzewanie a raczej jego minimalizacja,
> komunikacja, wytrzymałość na wiatry i powodzie, łącznie z ogrodem pod
> szklanym szczytem ziemnej piramidy :-)

No nie wiem...kojarzy mi się to z moimi znajomymi. Mieli "bzika" właśnie na
punkcie domu, zakopanego głęboko, mieszkania poniżej poziomu ziemi, wewnątrz
jeszcze pomieszczenie z rurami wodnymi i jakimś robactwem rozmnażającym się
na tych rurach (to miało dawać dodatkowe ciepło i podnosić temperaturę
wody)- aż udało im się spędzić w czymś takim trochę czasu- w Kanadzie.
Przede wszystkim- samopoczucie człowieka w takim domu- ponoć fatalne. Trudno
wewnątrz nasłonecznić pomieszczenia- korzystają więc ze światła sztucznego-
co dodatkowo pogarsza samopoczucie.
Ja wiem- nasi przodkowie mieszkali w ziemiankach. Jednak były one małe- i
chyba nie spędzali w nich za duzo czasu.

54. Data: 2014-01-18 17:24:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:

> Bóg prawdziwy to stwórca naszej rzeczywistości. Objawia się np. w
> Jezusie, Krzaku Gorejącym, wtedy kiedy chce.
> Nie mylić z obszarem mózgu który gdy uaktywnimy narkotykami czy hełmem
> Persingera, to mamy niecodzienne doznania typu nierozpoznawanie swojego
> ja, czasu i przestrzeni.
> Jak człowiek się modli to Bóg Prawdziwy słyszy. W takim razie w czasie
> modlitwy warto mówić do Boga, a nie chodzi o to że przy 150-tej
> Zdrowaśce wpadniemy w jakiś stan, trans.
>
> Pozdrawiam

Baaaardzo cieeeekaaaaweeee i zdumieeeewaaaająceeee :O

--
????
???

55. Data: 2014-01-18 17:33:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Jan 2014 17:19:23 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> Ja wiem- nasi przodkowie mieszkali w ziemiankach. Jednak były one małe- i
> chyba nie spędzali w nich za duzo czasu.

Ale my będziemy mieli słońce od góry, prawdziwe - w piramidzie :-)
--
XL

56. Data: 2014-01-18 17:35:10

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Właściwie to dlaczego sprawia Ci to przykrość?
>
> Masz prawo zareagować, kiedy zechcą zamieszkać z Tobą. Inaczej - w jakim
> celu?

Jeśli w ten sposób podejść do sprawy- to o co chodzi? Mieszka sobie kilku
facetów- co mi do tego, co oni robią w domu? Odpowiadam: NIC. Tyle, że
oczywiście pod warunkiem, że nie będą mi się "migdalić" publicznie. Kolejna
sprawa- dlaczego bym nie chciał takich sąsiadów: ich zachowania są
zachowaniami wysokiego ryzyka. Przez takie mieszkania przewalają się różni
lokatorzy- najczęściej tak to przecież wygląda. Nie jest dziwne chyba, że
wśród takich tymczasowych lokatorów jest i sporo "żuli"- młodocianych
bandytów specjalizujących sie w kradzieżach i rozbojach na
homoseksualistach. I tak, podobne zagrożenia wystepują i w przypadku
sąsiedztwa z agencją towarzyską- i ich też nie chciałbym za sąsiadów.

57. Data: 2014-01-18 17:45:00

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-18 17:24, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Baaaardzo cieeeekaaaaweeee i zdumieeeewaaaająceeee :O

A coś więcej?

58. Data: 2014-01-18 17:54:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-18 17:35, Chiron pisze:

> [...]
> kradzieżach i rozbojach na homoseksualistach. I tak, podobne
> zagrożenia wystepują i w przypadku sąsiedztwa z agencją towarzyską- i

A gdyby taki "dom" prowadziła para hetero, to (za)akceptowałabyś?

Ewa

59. Data: 2014-01-18 17:56:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-18 16:30, Paulinka pisze:

> Nie bez powodu Wrocław bywa nazywany polską Kalifornią ;)

Pierwsze słyszę, ale ładne. :)

Ewa

60. Data: 2014-01-18 18:00:44

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-18 17:54, FEniks pisze:

> [...]

A skąd wiesz? Masz takich sąsiadów? Ja mam dobrego kolegę, właściwie
przyjaciela - geja, jest bardzo spokojny, kulturalny, stonowany i
żadnych tłumów nie ma u niego. Często się odwiedzamy, on ze swoim stałym
od lat partnerem i my, tzn. ja z mężem. Nie należy demonizować, to tacy
sami ludzie, jak my. Wyjątki i skrajności zdarzają się wszędzie.

Tak zwane "bycie w teraźniejszości"
Metoda Silvy
NLP
Sukces depopulacji kulturowej...?