Mój ulubiony okres życia w Polsce to...

21. Data: 2017-05-27 09:18:53

Temat: Re: Mój ulubiony okres życia w Polsce to...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 09:11:01 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
> wiadomości news:c1be6bc5-d859-4311-89e4-1ae7363e4758@googlegrou
ps.com...

> No nie... wahabizmu też.
>
> Nie znoszę zewnętrznej dyscypliny. Lubię styl "cygański".
>
> =============================================
> A nie pomyślałeś, że dyscyplina czemuś służy? No i ważniejsze: wiary nie
> wybiera się intelektem...

Ja lubię dyscyplinę, ale wewnętrzną.
Plus lojalność fladze.

Czyli styl korsarski, a nie regularnej floty ;)

22. Data: 2017-05-27 09:23:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 09:18, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Ja lubię dyscyplinę, ale wewnętrzną.
> Plus lojalność fladze.
>
> Czyli styl korsarski, a nie regularnej floty ;)

A ja dla odmiany od dzieciństwa nie lubiłem filmów o piratach i zawsze
byłem po stronie floty rządowej, tak samo gdy mam na myśli złodziei i
policjantów, jestem po stronie policji.
Mam więc coś z bohatera "Człowieka który był czwartkiem" Chestertona.
Oczywiście tej książki u siebie nie zamieścisz, bo choć wyznajesz
"pluralizm", nie będzie pasować ideologicznie.

23. Data: 2017-05-27 09:25:01

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:aec325d6-63bb-411a-96a0-997a813a2a65@googlegrou
ps.com...
W dniu sobota, 27 maja 2017 06:15:13 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Po co mam wymyślać, są fakty. Zastanawia tylko dlaczego pisząc o swoich
> czasach piszesz o takich gdzie byłeś jeszcze w szkole?

Bo w pierwszej klasie zupełnie wyrwany jak Filip z konopi ślubowałem na
sztandar szkolny socjalistycznej ojczyźnie, a w ósmej byłem w samorządzie
szkolnym. Moja rodzina to byli tzw. realiści, tzn. nie czerwoni i nie TW,
ale po wprowadzeniu stanu wojennego czyli już w podstawówce publicznie
kazali mi udawać, że popieram reżim i że jestem z czerwonej rodziny.
Oczywiście
w domciu słuchało się radia Wolna Europa i prywatnie klęło na komuchów,
przyjmowało po cichu znajomych gęgaczy etc. a jak przychodził dzielnicowy to
żadnych gości nie było panie władzo i na tego dowód dawało się argument
w postaci półbasy. W domu bibuła i piosenka patriotyczna, w szkole był TPPR
i wesołe kartinki. Byłem na tyle inteligentny, że dobrze nauczyłem się tej
gry.
Oczywiście od Rakowskiego to już nie trzeba było uważać.

=============
Cóż za okrutna dychotomia! Jakiś szalony taniec, gdzie dobro mieszało się ze
złem- a wręcz nie można było jasno określić zasad- tak fundamentalnych,
niezbednych dla prawidłowego rozwoju dziecka. Jakubie- to wszystko można
zmienić. Na przykład- na terapii. To tylko pomoc w działaniu- ale najpierw
musiałbyś zauważyć, że to jest chore i Ci przeszkadza.

--
Chiron

24. Data: 2017-05-27 09:45:47

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

========

> A o czym to jest?

Nie czytałem. Jednak- jest w EMPiKu

--
Chiron

25. Data: 2017-05-27 09:46:58

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:26534f7f-00b5-47ea-b35f-75822f2eab5f@googlegrou
ps.com...
> [...]

Ja lubię dyscyplinę, ale wewnętrzną.
Plus lojalność fladze.

Czyli styl korsarski, a nie regularnej floty ;)

I wciąż milczenie o tym, czy wiarę można sobie wybrać i to "głową"...
--
Chiron

26. Data: 2017-05-27 09:50:02

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.05.2017 o 09:46, Chiron pisze:
> I wciąż milczenie o tym, czy wiarę można sobie wybrać i to "głową"...

Ja wiarę "wybrałem" czy "otrzymałem" dopiero jako dorosły, bierzmowanie
to była żenada

27. Data: 2017-05-27 10:08:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 09:23:21 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> Oczywiście tej książki u siebie nie zamieścisz, bo choć wyznajesz
> "pluralizm", nie będzie pasować ideologicznie.

Nie myl pirata z kaprem (privateer).

28. Data: 2017-05-27 10:12:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

======

> Takiej intensyfikacji wywiadowczej, łapania agentów, agenciaków i narybku
> agenciarskiego- nie było chyba w żadnym innym mieście na świecie. W Polsce-
> tym bardziej.Zwerbowało Cię STASI, KGB, CIA, MOSSAD, SB czy inna ze służb? A
> może- czemu bym się nie dziwił wcale- było ich kilka, ale Ty nie wiesz o tym
> i myslisz, że to wszystko naprawdę i dajesz sobą dalej kręcić?

Ty Chirek, ty łamotnij sobie w łob!
Jaka służba chciałaby mnie zwerbować, kiedy bym i tak wszystko wygadał?
Chyba rząd na uchodźstwie Seelandii?

29. Data: 2017-05-27 11:02:15

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:95f62595-7955-4e9c-a5e7-f56033b60083@googlegrou
ps.com...

======

> [...]

Ty Chirek, ty łamotnij sobie w łob!
Jaka służba chciałaby mnie zwerbować, kiedy bym i tak wszystko wygadał?
Napisałem chyba wyraźnie? Choćby pod obcą banderę. Ot- bądź sobie buddystą,
rodzimowiercą- bo akurat te ośrodki są w 100% zinwigilowane przez wywiady.
No ale oczywiście- nie powiedzą Ci, że pracujesz dla STASI/BND- tylko dla
Shamballi

--
Chiron

30. Data: 2017-05-27 11:13:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 10:12, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Ty Chirek, ty łamotnij sobie w łob!

> Jaka służba chciałaby mnie zwerbować, kiedy bym i tak wszystko wygadał?
> Chyba rząd na uchodźstwie Seelandii?

Jak to jaka? Już nie pamiętasz co pisałeś o Korei Płn.?
Myślisz, że ktoś uwierzy, że robisz to za darmo?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Los figuranta.
Laleczka.