Mój ulubiony okres życia w Polsce to...

31. Data: 2017-05-27 11:18:49

Temat: Re: Mój ulubiony okres życia w Polsce to...
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Pisałem Ci o tym. Skoordynowana akcja sbeków, polegająca na tworzeniu
>"nowej duchowości". Czyli: jak masz wierzyć to ok, byle jak najdalej od
>tego wstrętnego KRK.

Hmm, to sporo wyjaśnia w świetle tego, ze od lat szerzysz herezje i nowe
zmiksowane z innymi religiami wersje chrześcijaństwa.

32. Data: 2017-05-27 11:22:49

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Napisałem chyba wyraźnie?

Sam nie wiesz?

>Choćby pod obcą banderę. Ot- bądź sobie buddystą, rodzimowiercą- bo akurat
>te ośrodki są w 100% zinwigilowane przez wywiady.

Jaki wywiad wspierał księży i buskupów eksportujących nazistów do Argentyny
po wojnie?

33. Data: 2017-05-27 11:47:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 11:13:36 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Jak to jaka? Już nie pamiętasz co pisałeś o Korei Płn.?
> Myślisz, że ktoś uwierzy, że robisz to za darmo?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Dobrze mi życzysz, ale jak na razie superdolary nie łatają mi dziury
w kieszeni. Gdybym dla nich pracował, to bym o nich tak wprost pozytywnie
nie pisał.

34. Data: 2017-05-27 11:53:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 11:47:26 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Dobrze mi życzysz, ale jak na razie superdolary nie łatają mi dziury
> w kieszeni. Gdybym dla nich pracował, to bym o nich tak wprost pozytywnie
> nie pisał.

PS. Zaczyna się tutaj podobna szpiegomania jak na ściepie, gdzie jeden z trolli
nazywa mnie pieszczotliwie "klewciem".

35. Data: 2017-05-27 12:13:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 11:47, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Dobrze mi życzysz, ale jak na razie superdolary nie łatają mi dziury
> w kieszeni. Gdybym dla nich pracował, to bym o nich tak wprost pozytywnie
> nie pisał.

Dobre. Czyli robisz to za darmo? Jesteś dumny z tego, że jesteś debilem?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2017-05-27 12:53:25

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 12:13:18 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> W dniu 2017-05-27 o 11:47, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Dobre. Czyli robisz to za darmo? Jesteś dumny z tego, że jesteś debilem?

A podobno jesteś lewicowcem.
Nawet jeśli spodziewałem się reprymendy, to o wiele łagodniejszej.
Co by to dało, gdybym zaczął psioczyć na Pyeongyang? Czy to cokolwiek zmieni?
Nie chcę ryzykować, żeby ktoś o takiej renomie wśród łibusów jak Truszek dał
negatywną recenzję moich przekładów. Chodzi o pokrywającą się klientelę.

37. Data: 2017-05-27 13:17:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 12:53, Jakub A. Krzewicki pisze:

> A podobno jesteś lewicowcem.

Nie słuchaj plotek. Zacznij myśleć.

> Nawet jeśli spodziewałem się reprymendy, to o wiele łagodniejszej.
> Co by to dało, gdybym zaczął psioczyć na Pyeongyang?

Za psioczenie ci nie zapłacą.

> Czy to cokolwiek zmieni?
> Nie chcę ryzykować, żeby ktoś o takiej renomie wśród łibusów jak Truszek dał
> negatywną recenzję moich przekładów. Chodzi o pokrywającą się klientelę.

Czyli wiesz, że pierdolisz bzdury, ale robisz to z premedytacją.
Co za śmieć... Wychwala zbrodniarza i ludobójcę w zamian za recenzję.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2017-05-27 13:21:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 13:17:40 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Nie słuchaj plotek. Zacznij myśleć.

> Za psioczenie ci nie zapłacą.

> Czyli wiesz, że pierdolisz bzdury, ale robisz to z premedytacją.
> Co za śmieć... Wychwala zbrodniarza i ludobójcę w zamian za recenzję.

Mogę nie wychwalać, ale zawsze będę co najmniej chodził na paluszkach.
Truszek wychwala i według kategorii vichanowych jest to wygryw.

39. Data: 2017-05-27 13:45:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 13:21:33 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Mogę nie wychwalać, ale zawsze będę co najmniej chodził na paluszkach.
> Truszek wychwala i według kategorii vichanowych jest to wygryw.

PS. Chyba już rozumiem, dlaczego buddyzm potępia powieściopisarstwo popularne
i dlaczego poprzednim razem, gdy chciałem pisać powieść, buddyści wyciągnęli
na mnie najgorsze haki i praktycznie zbanowali mnie z sangi.
Pewnie m.in. dlatego, że przypodobanie się czytelnikom może prowadzić do
sytuacji, kiedy autor/wydawca obniża standard etyczny. W każdym razie
w buddyzmie pisanie fikcji gatunkowej = zła karma.

40. Data: 2017-05-27 13:53:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 13:45:34 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
> sytuacji, kiedy autor/wydawca obniża standard etyczny. W każdym razie
> w buddyzmie pisanie fikcji gatunkowej = zła karma.

PS. Z drugiej strony jak się patrzy na takie osoby jak Hemingway czy Borges,
to też pisali dla czytelników zafascynowanych dyktaturami i podzielali
te fascynacje albo udawali, że podzielają. No tak, Borges oślepł, a Hemingway
popełnił bohatyr.

Los figuranta.
Laleczka.
Biedronka spamerem