Mój ulubiony okres życia w Polsce to...

41. Data: 2017-05-27 15:57:02

Temat: Re: Mój ulubiony okres życia w Polsce to...
Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> Późne lata 80-te do wczesnych 90-tych. Bardzo się trudzę, żeby przekazać
> młodzieży tę atmosferę umysłową, jaka panowała, gdy chodziłem do szkoły.
> Młodzież tego nie rozumie, jaką w końcówce lat 80-tych było radochą, gdy można
> było puścić kasetę z VHS zgraną z oryginału przywiezionego przez przemytnika
> z Jugosławii, z dubbingiem Szołajskiego, Jasieńskiego czy później Beksińskiego.

Lud oglądał Kaszpiroskiego w TV, adin, dwa, tri, ćetyre

https://youtu.be/fsT6bcnqwcU?t=47s

42. Data: 2017-05-27 16:14:52

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "franciszek_wenersky" <f...@g...com> napisał w
wiadomości news:d0ad9c0a-706d-4a75-b683-dd8c55e6081e@googlegrou
ps.com...
> [...]
> Beksińskiego.

Lud oglądał Kaszpiroskiego w TV, adin, dwa, tri, ćetyre

=
A wiesz, że to był psychiatra- i to skuteczny?

--
Chiron

43. Data: 2017-05-27 16:29:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 16:14, Chiron pisze:

> [...]

> https://youtu.be/fsT6bcnqwcU?t=47s

=
> A wiesz, że to był psychiatra- i to skuteczny?

Chyba telewizor był bardziej skuteczny niż on :)

Powrotu do zdrowia życzę
Piotr

44. Data: 2017-05-27 16:42:13

Od: franciszek_wenersky <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Chyba telewizor był bardziej skuteczny niż on :)
>
> Powrotu do zdrowia życzę
> Piotr

Jak z rosji to kiepski, ale jak robił programy dla amerykańców
to ło ho, hm, coś musi być narzeczy... Skąd wiesz takie rzeczy, czy był
skuteczny?

45. Data: 2017-05-27 16:56:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 16:42, franciszek_wenersky pisze:

> Jak z rosji to kiepski, ale jak robił programy dla amerykańców

A robił?
Na wiki piszą, że leczył ich (na pewno próbował :):)) z otyłości.

> to ło ho, hm, coś musi być narzeczy...

Amerykańce powiadasz... to pewnie miał być jakiś argument, ale
zapomniałeś napisać jaki.
Ciekawe ilu po jego seansach przestało wierzyć, że Elvis żyje :)

> Skąd wiesz takie rzeczy, czy był
> skuteczny?

Pytasz o Kaszpirowskiego czy o telewizor?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2017-05-27 19:54:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 16:56:05 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> W dniu 2017-05-27 o 16:42, franciszek_wenersky pisze:

> Amerykańce powiadasz... to pewnie miał być jakiś argument, ale
> zapomniałeś napisać jaki.
> Ciekawe ilu po jego seansach przestało wierzyć, że Elvis żyje :)

Więcej zaczęło.

47. Data: 2017-05-27 20:22:17

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 maja 2017 15:57:03 UTC+2 użytkownik franciszek_wenersky napisał:

> Lud oglądał Kaszpiroskiego w TV, adin, dwa, tri, ćetyre
>
> https://youtu.be/fsT6bcnqwcU?t=47s

Nadal stare antagonizmy - na pierwszym miejscy ten gość w zespołach muzycznych
dał Modne Tłoki, pomija Europe:
https://youtu.be/9jK-NcRmVcw

Los figuranta.
Laleczka.