Re: Moja dieta

From: "jurek" <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Moja dieta
Date: Mon, 3 May 2004 16:09:11 +0200

> Jureczku, ja to doskonale wiem. Ale myślę, że powinieneś tego faceta z
> linków poniżej poinformować, na jakie niebezpieczeństwo naraża ludzi
> udzielając porad przez internet, nie widząc nawet pacjenta na oczy!
> http://www.dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=225
> http://www.dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=182
> http://www.dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=123
> Jurku! Bij na alarm!!! Ten gość bawi się w trochę niebezpieczną zabawę,
> a przecież tu chodzi o ludzi i ich cierpienia!!! Jurku! Nie jesteś chyba
> takim hipokrytą, że uznasz, że diagnozowanie i leczenie na dystans tylko
> [...]

czy to co napisane na linkach jakie podalas jest leczeniem?
Zawsze jest zalecana zmiana "diety" i konsultowanie lekarzy, ale to wlasnie
lekarze ustawiaja proporcje(nie doradcy!), to w kontakcie z lekarzem ustala
sie czy mozna zmniejszyc/odstawic lekarstwa. Po to sa lekarze optymalni zeby
z nimi konsultowac przebieg choroby i zmiany zachodzace po przejsciu na DO.
Gdzie widzisz zalecenia do samoleczenia?
Dla scislosci lekarze opty otrzymuja cala dokumentacje chorobowa osoby
zainteresowanej DO (to widzialem na wlasne oczy). Jezeli ktos po
przeczytaniu jednej ksiazki DrJK uwaza ze juz wszystko wie i moze sam sie
leczyc to ON(!) ma duzy problem. DO rozwija sie bo ludzie widza ze to
dziala, ja tez tylko dlatego zainteresowalem sie DO bo WIDZIALEM ze to
dziala, ale przez pierwszy rok na DO systematycznie odwiedzalem lekarza, nie
opty bo we Francji takowych nie ma (chyba poza jednym?) ale jednak. Ten moj
lekarz wiedzial co robie, bo mu to dokladnie opowiedzialem.
A wiec bez przesady, podane linki sa przykladami dzialania DO w pewnych
okreslonych przypadkach, kazdy ma prawo do wyboru. Interesuje go to - to
idzie dalej, nie interesuje - to moze "ponabijac sie" np na grupach ;)

Jurek