Re: Moje odchudzanie :)

Data: 2006-08-09 17:07:02
Temat: Re: Moje odchudzanie :)
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

zakrecona pisze:

> nie chcę nikogo bronić, czy stawac po czyjeś stronie, nie chcę sie tez wymadrzać...
>
> nie chcę..., ale muszę;)
>
> co do łączenia pomidorów z ogórkami faktycznie powinno łączyć się surówych
> pomidorów z surowymi swieżymi ogórkami.
>
> dlaczego?
> ogórki posiadają enzym, który rozkłada witaminę C znajdującą się w pomidorach
>
> jeśli chcemy zjeść pełnowartościowego pomidora, to lepiej nie łączyć go z ogórkiem
>
> jeśli nam na tym nie zależy, nie widzę przeszkód

A czy ja napisalem cos innego w tym watku? Nie zauwazylas zapewne, ze w
wiadomosci mojego autorstwa, ktora zacytowalas, posluzylem sie
dokladnymi cytatami z naszego napakowanego sterydami guru
biochemicznego. Tak dla efektu.

--
Więcej jest sensu, jeżeli mędrzec się wygłupia, niż jeżeli głupiec się
mądrzy.