Moje problemy zdrowotne .........................

11. Data: 2010-10-25 12:18:55

Temat: Re: Moje problemy zdrowotne .........................
Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yozwig <j...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ja bym chętnie z kolegą podyskutował, ale
> niech mi kolega najpierw odpowie z czego
> się utrzymuje. Bynajmniej może to być poważny
> powód do oceny przyczyn pogarszającego się
> zdrowia. ;)

Mieszkam z mamą
Dochód mój brutto na miesiąc około 1900 zł
a tematy do dyskusji się z czasem znajdą

12. Data: 2010-10-25 12:22:24

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkam z mamą
> Dochód mój brutto na miesiąc około 1900 zł
> a tematy do dyskusji się z czasem znajdą

A nie, nie... Ja nie pytałem kolegi jakie ma dochody,
tylko Z CZEGO się utrzymuje, czyli mówiąc prościej
jakim rodzajem pracy się zajmuje, kim jest z zawodu,
lub jaką działalność prowadzi ??

--
Yozwig

13. Data: 2010-10-25 18:19:11

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieszkam z mamą
> Dochód mój brutto na miesiąc około 1900 zł
> a tematy do dyskusji się z czasem znajdą
Takie dane to podaje pszedszkolak w internecie, albo jego dziadek / babcia.
Jeśli pracujesz i mieszkasz z mamą musisz być w wieku średnim, i w związku z
tym masz obowiązek wiedzieć jak hronić swoje dane.
Ale Cię objehałam , nie?

14. Data: 2010-10-25 19:16:28

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jeśli pracujesz i mieszkasz z mamą musisz być w wieku średnim, i w związku
> z tym masz obowiązek wiedzieć jak hronić swoje dane.

Objechała koleżanka i zupełnie niepotrzebnie.
Bo i za co? Kolega nie zroumiał pytania.
Jacek ma ponoć lat 43 a czym się zajmuje
zawodowo, tego własnie próbuję spokojnie
dociec...

--
Yozwig

15. Data: 2010-10-27 19:57:12

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czekamy kolego Jacku...

--
Yozwig

16. Data: 2010-10-28 12:53:24

Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Buda <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> kłopoty żołodkowe
> nawala kręgosłup
>
> Inne co były alergia ,nerwica i pare innych

A więc siedzę na rencie i pracuje w firmie komouterowej
to wszttsko co mogę powiedzieć n aten temat

17. Data: 2010-10-28 13:03:06

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Paź, 14:53, "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> wrote:

> A więc siedzę na rencie  i pracuje    w firmie komouterowej
> to wszttsko co mogę powiedzieć n aten temat

Komuterowej? (: Raczej kumoterskiej? (;
No chyba, że sprzątasz to może i komputerowej
na pół eta(p)u (;

18. Data: 2010-10-28 19:58:19

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A więc siedzę na rencie i pracuje w firmie komouterowej
> to wszttsko co mogę powiedzieć n aten temat

A renta z powodu trwałych wad zdrowia?
Jakich???

--
Yozwig

19. Data: 2010-10-30 19:45:41

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Jacek Buda <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> A więc siedzę na rencie i pracuje w firmie komouterowej
> to wszttsko co mogę powiedzieć n aten temat

Panie Jacku. Czekamy na informację z jakiego
powodu zdrowotnego trafił pan na rentę.

--
Yozwig

20. Data: 2010-11-07 17:19:05

Temat: Po obiedzie
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa jest taka
po obiedzie lubię się przespać niestety nie mogę
brzuch mam rozdety napięty ,spięty wszystko się ciśnie do gardła
nie da się spać
mama twierdzi ze skoro zjesz obiad to żołądek chce pracować a ty go
kurczysz i po temacie co wy na to

Jak długo mogą występować rewolucje żołądkowe po antybiotyku u dziecka?
klonowanie
szczepionki przed operacja
Kolonoskopia
Co to moze byc...