Re: Moje życie

From: Saliconte <q...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Moje życie
Date: Mon, 08 Aug 2005 15:39:16 +0200

On Mon, 08 Aug 2005 15:25:52 +0200, Sławek <n...@w...pl> wrote:

>Może czytaj ze zrozumieniem? Gdzie ja napisałem, ze ma iść na kurwy?
>Napisałem tylko, że nie ma co się czaić tylko jak się kobieta podoba to
>się do niej podchodzi i próbuje ją zainteresować sobą. A wyjątkowość? A
>jak stwierdzić wyjątkowość jak się nie pozna dziewczyny? Chyba, że masz
>na myśli taką wyjątkowość, iż to laska podchodzi, wyrywa faceta i się
>stara. Ale wiesz, tak to właśnie najczęściej kurwy robią:) No i już
>kończąc - na drodze poszukiwań tego ideału to trudno z jakąś nie
>wylądować w łózku (choćby w celach badawczych:)) do 25 roku życia. I
> [...]

Wyobraz sobie ze w tym swiecie, komiksowego hamburgera, sa jeszcze
ludzie ktorzy maja zasady i wartosci, istnieja dziewice i
prawiczkowie, i to ze dałes sie nabrac na lep seksualnego odmózdzenia
i traktujesz kobiety przedmiotowo swiadczy tylko o tobie i twojej
kondycji moralnej, choc watpie czy to zrozumiesz.

ps
nie jestem prawiczkiem