Montignac- w sumie rzopoczęty - pytania

1. Data: 2006-03-20 11:28:31

Temat: Montignac- w sumie rzopoczęty - pytania
Od: "anka26" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Proszę o nieodsyłanie do archiwum (czytałem tydzień zanim rozpocząłem dietę)
tylko o poradę jeśli macie coś do powiedzenia.

Zdecydowałem się na zrzucenie zbędnych kilogramów i po lekturze archiwum
wybrałem metodę Montignaca. Mój wzrost to 183 cm a waga 105kg, BMI=31,35 a
więc nie wesoło. Mam nadzieję jednak (tak czytałem) że im większa nadwaga
tym szybsze efekty na początku, mam nadzieję, ze tak będzie. Zacząłem
tydzień temu, od wtedy się nie ważyłem jeszcze.
Do rzeczy.
Czytałem o IG, produktach itp itd i przyznam się, ze mam problem ze
skonstruowaniem swojego menu na np tydzień. Pracując zawodowo i do tego
poświęcając jeszcze trochę czasu rodzinie trudno jest bawić się w wyszukane
potrawy i eksperymenty kulinarne aby było super idealnie z zadadami MM.
Proszę zatem o wyrażenie swojej opinii o moim "menu", i o pomysły na inne
zestawy zgodne z MM i zarazem szybkie i łatwo dostępne.
Znana jest mi ogólna zasada nie łączenia tłuszczy z węglowodanami jednak nie
wiem dokładnie jak komponować jadłospis, tzn co wolno na śniadanie i w
związku z tym później na obiad i kolację. Dokładnie chodzi mi o to, ze jeśli
na śniadanie zjadłem jakiś produkt to na obiad powinienenm zjeść to albo to,
a w żadnym wypadku tamto i tamto, podobnie z kolacją. Czy takie zasady
istnieją w MM ? Czy przykładowe zestawy menu na stronie
http://montignac.miniportal.pl/mojemenu.php są tylko przypadkowo zestawione
i czy można brać np.śnaidanie z 1 obiad z 3 a kolacje np. 5 zestawu ?
Ponizej to co jadłem w ostatnim tygodniu.
śniadania :
1. kawa, jogurt naturalny 150g, 3 szt. pieczywka pełnoziarnistego Wasa lub
Sonko, jabłko (takie śniadanie jem w pracy ze względu na warunki)
2. płatki nestle fitness + ~ 150-200ml mleka 0,5%, sok owocowy, jabłka (to w
domu w weeknd)
3. 2 jajka gotowane, pieczywko wasa + ser żółty, jogurt 0% (to też w domu)
obiady:
1. pierogi z truskawkami
2. filet z dorsza z surówką warzywną
3. smażona pierś z kurczaka z surówką z kapusty i marchewki
4. zupa jarzynowa
5. kapuśniak
6.krupnik
kolacje (tu mam największy problem bo i głodzio wieczorem najbardziej
dokucza)
jabłka, nestle fitness z mlekiem, jakaś surówka warzywna, jogurcik
naturalny, makrela wędzona - coś z tego przetrącam.
Oprócz tego staram się pić dużo wody mineralnej niegazowanej (piję około 1
litra dziennie) i wiadomo, że kategorycznie odpuszczam sobie ziemniaki,
pieczywo białe, piwko itp, slodycze, napoje gazowane, ryż bialy i makarony.

Proszę o Wasze opinie. Pewnie dalsze pytanie przyjdą mi do głowy w miarę
rozwoju tego wątku.

M.

2. Data: 2006-03-20 12:09:37

Temat: Re: Montignac- w sumie rzopoczęty - pytania
Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przykładowe menu znajdziesz tutaj www.montignac.republika.pl

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

Dziewczyna, która skończyła 16 lat,
nie powinna w dzisiejszych czasach
chwalić się cnotą, bo uznają ją za nienormalną. (Elizabeth Taylor)
http://leslawa-ignaszewska.com

3. Data: 2006-03-20 21:02:39

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anka26 napisał:

> [...]
> domu w weeknd)
> 3. 2 jajka gotowane, pieczywko wasa + ser żółty, jogurt 0% (to też w domu)

Po co Ty to wszystko jadasz? Chcesz schudnac, czy nie?

> kolacje (tu mam największy problem bo i głodzio wieczorem najbardziej
> dokucza)

Dziwisz sie? Po takiej ilosci wegli o srednim ig ?

> jabłka, nestle fitness z mlekiem, jakaś surówka warzywna, jogurcik
> naturalny, makrela wędzona - coś z tego przetrącam.

Ciagle cukry w siebie wrzucasz.

> Oprócz tego staram się pić dużo wody mineralnej niegazowanej (piję około 1
> litra dziennie)

TO JEST DUZO??? Pij tej wody okolo 5 litrow dziennie!

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr

4. Data: 2006-03-20 21:35:47

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Mar 2006 22:02:39 +0100, Filip KK <k...@x...pl>
napisał:

> TO JEST DUZO??? Pij tej wody okolo 5 litrow dziennie!

A BĘDZIESZ MANEKINN PISS :))) Hmm... to nawet na czasie.

5. Data: 2006-03-21 00:14:37

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał w wiadomości
> TO JEST DUZO??? Pij tej wody okolo 5 litrow dziennie!

ROTFL
Sory ze siem wtrancam, 5l to 5 kg wody. Ludzie maja takie duze zoladki?
maf

6. Data: 2006-03-21 10:38:07

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maf napisał:

> ROTFL
> Sory ze siem wtrancam, 5l to 5 kg wody. Ludzie maja takie duze zoladki?
> maf

Ja pilem 10 litrow i dawalem rade, to 5 litro bez problemu pochlonie ->
patrz na jego mase.
Druga sprawa, gdyby sie zaczal odchudzac na maksa, to by musial z 18
litrow wody pic. :) Ale to juz inna bajka, inny system ;)

7. Data: 2006-03-21 11:35:35

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Mar 2006 11:38:07 +0100, Filip KK <k...@x...pl>
napisał:

> [...]
> Druga sprawa, gdyby sie zaczal odchudzac na maksa, to by musial z 18
> litrow wody pic. :) Ale to juz inna bajka, inny system ;)

Hmmm... piramidalnie dużo.Chyba trzeba miec jakis dodatkowy zbiornik
podwieszany pod pachami?:)

8. Data: 2006-03-21 16:52:58

Temat: Re[2]: Montignac- w sumie rzopoczęty - pytania
Od: d...@i...pl (DiMU) szukaj wiadomości tego autora

Witaj Filip,

W Twoim liście datowanym 20 marca 2006 (22:02:39) można przeczytać:

przeciez w montignacu nie mozna nieszac jajek z pieczywem... tylko
jajka z pomidorami przykladowo.

FK> Dziwisz sie? Po takiej ilosci wegli o srednim ig ?

FK> Ciagle cukry w siebie wrzucasz.

i znowu albo makrelka albo jabluszka...

FK> TO JEST DUZO??? Pij tej wody okolo 5 litrow dziennie!

no bez przesady, ale chociaz ze 2 :)

--
Pozdrowienia,
DiMU

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

9. Data: 2006-03-21 17:09:11

Od: misiczka - Lesława Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Sonko, jabłko (takie śniadanie jem w pracy ze względu na warunki)

> 2. płatki nestle fitness + ~ 150-200ml mleka 0,5%, sok owocowy, jabłka

Sok owocowy z kartonu, czy sama wyciskasz?
Nestle fitness sobie odpuść, zrób własnoręcznie mieszankę z różnych
płatków.
Jabłko przed posiłkiem.

> 3. 2 jajka gotowane, pieczywko wasa + ser żółty, jogurt 0% (to też w
> domu)

Nie łączy się sera żółtego z pieczywem.

> obiady:
> 1. pierogi z truskawkami

Pierogi nie są zgodne z MM

> 2. filet z dorsza z surówką warzywną
> 3. smażona pierś z kurczaka z surówką z kapusty i marchewki
> 4. zupa jarzynowa
> 5. kapuśniak
> 6.krupnik

Policz ile spożywasz białka, powinno być dziennie 1 gram białka na każdy
kilogram masy ciała.

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

Człowiek nie jest w stanie pojąć wszystkiego do końca,
dlatego też to nie wstyd, że popełniamy błędy,
wstyd-jeśli nie potrafimy ich naprawić
http://leslawa-ignaszewska.com

10. Data: 2006-03-24 19:53:42

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Golo napisał:

> Hmmm... piramidalnie dużo.Chyba trzeba miec jakis dodatkowy zbiornik
> podwieszany pod pachami?:)

Nie dramatyzuj :)

--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr
President Herbert + Lemm At-71

Ogólnie o zdrowym odżywianiu
Żywność funkcjonalna?
FREE Diet Sample Packs