Mowa ciała - zgarnianie

211. Data: 2009-03-17 00:18:58

Temat: Re: Mowa ciała - zgarnianie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

Współczesne teorie komunikacji
- to temat konferencja naukowej, którą organizuje w dniach 20-21
kwietnia we Wrocławiu Koło Naukowe Corporate Identity & Public
Relations działające przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Komunikacja społeczna, reklama, psychologia społeczna, to tylko
niektóre tematy, które będą dyskutowane w trakcie spotkania.
Szczegółowy program konferencji dostępny na stronie
www.knci.pl.

------------------------------

212. Data: 2009-03-17 01:39:41

Temat: Re: Mowa cia?a - zgarnianie
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.03.2009 cbnet <c...@n...pl> napisał/a:

> No niestety.
> BTW musisz bardzo uważać. Bardzo. ;)

Ano niestety zdaje sobie z tego sprawę na różnego rodzaju rozmowach
kwalifikacyjnych. Nawet bazgrać jakieś kanciaste bazgroły bo wdedukują
że mało kreatywny. ;)
--
Relpp

213. Data: 2009-03-17 01:40:34

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.03.2009 medea <m...@o...eu> napisał/a:

> A nie mówiłam, Relpp. Miej się na baczność!

Mam się mam. Nigdy nie wiadomo kiedy się trafi na jakiegoś oszołoma co
na podstawie jakiegoś urojenia oceni zdolność do pracy. ;)
--
Relpp

214. Data: 2009-03-17 01:42:31

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.03.2009 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> A kto to jest?
> Mój mąż w ogóle nie dotyka się kompa. Ja to robię. A on ma wgląd. Tylko
> tyle.

A taki specyficzny trol szerzący podobne poglądy tylko jeszcze bardziej
kontrastowe. Obecnie chyba szaleje pod pseudonimem Patryk Włos.
--
Relpp

215. Data: 2009-03-17 09:36:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ano właśnie.
Sam rozumiesz, że musisz bardzo uważać.
Niestety.

--
CB

216. Data: 2009-03-17 10:56:20

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> www.knci.pl.

Nie wiem, dlaczego uważasz, że akurat ta konferencja by mnie
zainteresowała, ale dzięki - przy okazji tego linka trafiłam na
informację o Dniu Mózgu we Wrocławiu 21.03. (u nas to tylko jeden dzień,
jak widać).

Ewa

217. Data: 2009-03-17 10:59:57

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> ma unikalny charakter. Podobnie jak słyszany złożony utwór muzyczny wraz

W przypadku muzyki jest jednak trochę inaczej - tutaj wszystko da się
zapisać nutami, informacja jest skończona. Chociaż wykonanie w sumie też
nie jest bez znaczenia. No, może i racja. :)

Ewa

218. Data: 2009-03-17 12:04:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale ja się nie pytam, jak _wy_ wolicie.
> Jeszcze raz, powoli i drukowanymi literami: "czy stykanie się tyłkami też
> liczy jako dotyk?"
>
> Qra, jak do dziecka

Zdrowsze niż przodkami.
Kogut, który zawsze posuwa...

219. Data: 2009-03-17 12:27:33

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" :

> W przypadku muzyki jest jednak trochę inaczej - tutaj wszystko da się
> zapisać nutami, informacja jest skończona. Chociaż wykonanie w sumie
> też nie jest bez znaczenia. No, może i racja. :)

Linię melodyczną, brzmienie wszystkich instrumentów, wokalu - tak (poza
indywidualnymi cechami wykonania), ale wszystko to, co dzieje się w
Twoim mózgu po jej usłyszeniu - już nie. ;)

michał

220. Data: 2009-03-17 12:52:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Nie mogłabyś trochę bardziej szerokopasmowo?
>
> Ewa
Pasmo Qry jest wyznaczane rozgrzebywanym na boki piachem rzucanym za wysoko
umieszczony kuper...

Ciekawa zapowiedź
Era Ojdanic
NEMA TE NEMA