Moze ktos wie...

1. Data: 2001-12-16 20:33:23

Temat: Moze ktos wie...
Od: "Aleksandra" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos wie, gdzie w Warszawie mozna kupic pszenice na kutie? Szukalam w
Geancie i w Hicie - nie ma.
Z czego te kutie zrobic w takim razie? A.

1. Data: 2001-12-16 21:08:43

Temat: Re: Moze ktos wie...
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksandra" <t...@w...pl> wrote:

>Moze ktos wie, gdzie w Warszawie mozna kupic pszenice na kutie? Szukalam w
>Geancie i w Hicie - nie ma.
>Z czego te kutie zrobic w takim razie? A.

..pszenica jest do zakupienia w sklepach ze zdrową żywnością.
Np. niedaleko politechniki na Lwowskiej. Albo popatrzeć
proponuję na tyłach Domów Centrum vis-a-vis kina "Relax"....

AgataW.

1. Data: 2001-12-16 21:19:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..pszenica jest do zakupienia w sklepach ze zdrową żywnością.
> Np. niedaleko politechniki na Lwowskiej. Albo popatrzeć
> proponuję na tyłach Domów Centrum vis-a-vis kina "Relax"....
A Hala Mirowska?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-12-17 05:35:43

Od: WKN <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra wrote:

> Moze ktos wie, gdzie w Warszawie mozna kupic pszenice na kutie? Szukalam w
> Geancie i w Hicie - nie ma.
> Z czego te kutie zrobic w takim razie? A.

A na tzw hali targowej szukałaś? Bo ja w Gdańsku właśnie na takich straganach
kupiłam.

Wkn

1. Data: 2001-12-17 07:11:39

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos wie, gdzie w Warszawie mozna kupic pszenice na kutie?  Szukalam w
> Geancie i w Hicie - nie ma.
> Z czego te kutie zrobic w takim razie? A.

A ja statnio używałam pęczak. Polecam.

1. Data: 2001-12-17 10:17:58

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksandra napisala:

> Moze ktos wie, gdzie w Warszawie mozna kupic pszenice na kutie? Szukalam w
> Geancie i w Hicie - nie ma.

Zawsze była na Polnej. W tym roku jeszcze nie sprawdzałam.

Krycha

1. Data: 2001-12-17 10:44:01

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Moze ktos wie, gdzie w Warszawie mozna kupic pszenice na kutie? Szukalam
> Geancie i w Hicie - nie ma.
> Z czego te kutie zrobic w takim razie? A.

nie wiem jak w warszawie, ale w krakowie, na starym kleparzu jest w sprzedaz
od kilku tygodni, wiec jesli nie kupisz, rzeknij slowo w kwestii ilosci, a
podesle z przyjemnoscia.

skrzacik

Niedzielny obiad
szybka slatka