MrGrill.pl -- zapraszam

1. Data: 2004-03-28 23:01:27

Temat: MrGrill.pl -- zapraszam
Od: Zbigniew Pieciul <m...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Przyjaciele,

zapraszam wszystkich czytajacych i udzielajacych sie na liscie
pl.rec.kuchnia do nowej witryny MrGrill.pl ...

Od razu pare wyjasnien, poniewaz pamietam Wasze uwagi o innych polskich
witrynach kulinarnych.

1. Zawartosc MrGrill.pl zawsze bedzie dostepna BEZPLATNIE. Licze, ze
serwis utrzyma sie z reklam. Jesli jednak zabraknie funduszow - no to
nie bedzie NOWYCH materialow, ale to, co zdazymy opublikowac - bedzie
zawsze dostepne. Mozliwe natomiast, ze z czasem pojawi sie n.p. jakas
wersja drukowana itp - ktora bedzie podlagac innym zasadom dystrybucji.

2. To jest serwis AUTORSKI, a nie automat, gdzie kazdy moze cos wrzucic,
i gdzie 'im wiecej, tym lepiej'. Raczej odwrotnie - 'im lepiej
(przygotowane przepisy), tym wiecej (powracajacych czytelnikow)'.

Plan jest taki, zeby wszystkie przepisy byly wyprobowane, opisane krok
po kroku. To jest witryna m.in. dla nowych entuzjastow grilla, zatem
bardzo czesto ludzi, ktorzy w ogole stawiaja pierwsze kroki w dziedzinie
kulinarnej, a chca wyjsc poza banalne kielbaski... Wiec wszystko tu musi
byc opisane w miare jasno, 'kawa na lawe', krok po kroku.

Co powiedziawszy nie zamykamy sie na wspolprace -- odwrotnie, zapraszam
Was do wspoldzialania, interesujace przepisy nadeslane do redakcji beda
wyprobowane i ewentualnie zamieszczone z podaniem kto byl ich
oryginalnym autorem. Prosze tez o kontakt autorow i redaktorow
zainteresowanych profesjonalnie tematyka kulinarna. Jesli koncept
MrGrill chwyci - bedzie tu duzo do roboty.

3. Z calym szacunkiem dla naszych matek, siostr, zon i przyjaciolek -
pomysl MrGrill.pl zaklada, ze glownym adresatem maja byc MEZCZYZNI.
Jasne, ze jesli debiutuja w sferze kulinarnej - beda potrzebowali
zyczliwej rady i pomocy swych towarzyszek zycia. Ale niech tym razem i w
tych okolicznosciach (lato, ogrod, dzialka, wakacje...) odgrywaja
pierwsze skrzypce (szczypce). Sadze, ze kobiety sie nie pogniewaja...
Ba, byc moze nawet beda rade...

Prosze o konstruktywne opinie o MrGrill.pl,
pozdrawiam,

Zbyszek

1. Data: 2004-03-29 07:18:37

Temat: Re: MrGrill.pl -- zapraszam
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 28 Mar 2004 23:01:27 GMT, na pl.rec.kuchnia, Zbigniew Pieciul
napisał(a):

> Prosze o konstruktywne opinie o MrGrill.pl

Odwiedziłam, przejrzałam, poczytałam i... Bardzo mi się podoba !
Strona czytelna, żadnych błędów nie dostrzegłam, fotki bardzo dobre, całość
przejrzysta, jasna, "pogodna", bez zbędnych udziwnień. Przepisów jeszcze
niewiele, ale rozumiem, że to początki :)

Podoba mi się. Powodzenia ! :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-03-29 14:02:49

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Pieciul" <m...@z...com> napisał w wiadomości
rogers.com...
> Przyjaciele,
>
> zapraszam wszystkich czytajacych i udzielajacych sie na liscie
> pl.rec.kuchnia do nowej witryny MrGrill.pl ...

A może by tak jakąś linkę ......?
Bo coś słabo widzę.....;-)
pozdr.Alex

1. Data: 2004-03-29 14:19:15

Od: "Realista" <r...@o...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Ale fajnie by wygladala galeria ciekawych grilów czytelników np. z pralki, w
bagarzniku samochodu itp. jesli takie sa.

1. Data: 2004-03-29 16:22:10

Od: Zbigniew Pieciul <m...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz wrote:
> Użytkownik "Zbigniew Pieciul" <m...@z...com> napisał w wiadomości
rogers.com...

> A może by tak jakąś linkę ......?
> Bo coś słabo widzę.....;-)
> pozdr.Alex

wlasnie taka:
http://MrGrill.pl

pozdr., Zb

1. Data: 2004-03-29 18:39:03

Od: " " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Pieciul <m...@z...com> napisał(a):

> [...]
> Ba, byc moze nawet beda rade...
>
> Prosze o konstruktywne opinie o MrGrill.pl,

oj zbyszek
reklama i reklama
placisz cos za teksty?

pozdrawiam,
ciotka klotka
facet moze mi pantofelki polukrować

1. Data: 2004-03-29 19:23:41

Od: Zbigniew Pieciul <M...@S...zeta-media.com> szukaj wiadomości tego autora

c...@g...pl pisze:

> oj zbyszek
> reklama i reklama
> placisz cos za teksty?
>
> pozdrawiam,
> ciotka klotka
> facet moze mi pantofelki polukrować

Chce to prowadzic wg standardow profesjonalnych, wiec rowniez placic za
materialy, ale dopoki nie pojawia sie wplywy ("reklama i reklama"), moge
"naciagac" tylko siebie i rodzine. Wiec generalnie jestem zainteresowany
wspolpraca (o czym wspomnialem) ale praktycznie jeszcze nie stac mnie na
to w tej chwili.

Pozdr., Zb
http://MrGrill.pl

1. Data: 2004-03-29 19:45:44

Od: " " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Pieciul <M...@S...zeta-media.com> napisał(a):

> [...]
> "naciagac" tylko siebie i rodzine. Wiec generalnie jestem zainteresowany
> wspolpraca (o czym wspomnialem) ale praktycznie jeszcze nie stac mnie na

jasne
to trzymam kciuki abys wyplacal jak najszybciej honoraria
a wlasciciel ksiazki o grillowaniu nic nie placi?
ale na stronie widze, ze to jakies wydawictwo jest "inc cos tam" brzmi jak
coca-cola inc :)
powazna stopka redakcyjna,mam wrazenie ze nas w bambuko robisz, ze to taki
non profit serwis

1. Data: 2004-03-29 21:08:00

Od: Zbigniew Pieciul <M...@S...zeta-media.com> szukaj wiadomości tego autora

Realista pisze:

> Ale fajnie by wygladala galeria ciekawych grilów czytelników np. z pralki, w
> bagarzniku samochodu itp. jesli takie sa.

Bardzo mi sie ten pomysl podoba, moze z tego trzeba zrobic maly konkurs?...

Pozdr., Zb.

1. Data: 2004-03-30 06:07:33

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <bPI9c.7251$I...@n...bloor.is.net.cable.roge
rs.com> Zbigniew
Pieciul wrote:
> Przyjaciele,
>
> zapraszam wszystkich czytajacych i udzielajacych sie na liscie
> pl.rec.kuchnia do nowej witryny MrGrill.pl ...

Ja w sprawie różnicy między "grillem" a "barbecue". Grill to tyle co
ruszt, kratka ma której się coś piecze nad ogniem. Słowo angielskie
pochodzi od francukiego "grille" ("krata"), a dalej z łacińskiego
"craticula", zdrobnenia "cratis", skąd i nasza krata.

Natomiast "barbecue" pochodzi z od "barbacoa" z amerykańskiej
hiszpańszczyzny, a dalej z języka ludu Taino dawnych mieszkańców Antyli
i Bahamów . Oznaczało dawniej pieczenie na rożnie całego wołu czy
wieprza, a także połączoną z tym zabawę na świeżym powietrzu, jak na
pewno pamiętają ci, co czytali "Przeminęło z wiatrem". Stąd też
wynikają opisane na <http://mrgrill.pl/d-601.php> różnice w sposobie
przyrządzania obecnej, spopularyzowanej "barbecue" i "grilla".

Władysław

maszynka do pieczenia chleba Piokal
Opiekacz 3 w 1 - czy warto?
majówka w Eger