Mrugające żarówki

1. Data: 2010-02-27 14:01:39

Temat: Mrugające żarówki
Od: banzi <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mieszkam w wiezowcu. Od kilku dni w calym mieszkaniu migaja zarowki.
Zarowno w zyrandolach jak i lampkach nocnych, ktore sa podlaczone do
gniazdek w scianach. Proba wymiana zarowek nic nie dala. Do tej pory
wszystko oprocz zarowek dzialalo dobrze. Jednak dzisiaj zaczal resetowac
sie komputer. Pytalem sie sasiadow w pionie - u nich nie ma takich
problemow.

Co moze byc przyczyna? Gdzie szukac problemow?

Z gory dziekuje za pomoc.

banzi

2. Data: 2010-02-27 14:35:12

Temat: Re: Mrugające żarówki
Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> Co moze byc przyczyna? Gdzie szukac problemow?
>
> Z gory dziekuje za pomoc.

poluzowany kabel w skrzynce bezpiecznikow? Sprawdz, moze byc czuc smrod palonej
izolacji kabla, iskrzenie przy duzym poborze = cieplo. Dokladnie obadaj i
podokrecaj przewody wkretakiem izolowanym.

3. Data: 2010-02-27 22:53:48

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Feb 2010 15:01:39 +0100, banzi napisał(a):

> Co moze byc przyczyna? Gdzie szukac problemow?

Instalacja elektryczna.

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

4. Data: 2010-02-28 16:12:44

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-27 15:01, banzi pisze:
> [...]
> wszystko oprocz zarowek dzialalo dobrze. Jednak dzisiaj zaczal resetowac
> sie komputer. Pytalem sie sasiadow w pionie - u nich nie ma takich
Instalacja elektryczna z uszkodzonym stykiem, który iskrzy/przerywa.

> Gdzie szukac problemow?
Problemów to ty sobie już nie szukaj, bo już je masz (a możesz mieć
większe, np pożar). Szukaj lepiej elektryka.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

5. Data: 2010-02-28 22:14:58

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "banzi" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Co moze byc przyczyna? Gdzie szukac problemow?
>
> Z gory dziekuje za pomoc.

Jeżeli w całym mieszkaniu szwankuje isntalacja oświetleniowa przyczyn szukaj
w punkcie rozdziału instalacji - najczęściej jest to tablica rozdzielcza i
bezpiecznik od oświetelenia, styki bezpiecznika, zestyki przewodów z
bezpiecznikiem, zacisk przewodu zerowego. Jeżeli wariują wszsytkie punkty
odbioru (gniazda też) to znów: tablica licznikowa, rozdzielnia lub
zabezpieczenia przedlicznikowe i tak samo: zaciski przewodów i ich stan,
bezpieczniki ich styki, zaciski przewodów. zacisk przewodu zerowego. Coś się
upala.
Nie ma za co.
--
Jackare

6. Data: 2010-02-28 22:50:27

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Jackare" hmeo82$27l$...@n...interia.pl

> Nie ma za co.

Nie wydaje się Tobie, że on powinien był :) zakończyć swój post słowami
'Też tak myślę/uważam.' bez których Twoje zakończenie nie ma sensu? :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

7. Data: 2010-02-28 23:36:59

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:hmervq$n24$2@inews.gazeta.pl...

> Nie wydaje się Tobie, że on powinien był :) zakończyć swój post słowami
> 'Też tak myślę/uważam.' bez których Twoje zakończenie nie ma sensu? :)

to jest odpowiedź do "z góry dziękuję" :)
--
Jackare

8. Data: 2010-03-01 01:31:40

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Jackare" hmet1q$7et$...@n...interia.pl

> to jest odpowiedź do "z góry dziękuję" :)

Aha... ;) No tak. ;)

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

Fifty - fifty
Połączenie rur ocynk z rurą z tworzyw np PE
Patelnia do smazenia miesa, warzyw i ryb
Szukam firmy która wyremontuje stary dach. [dolnośląskie]
Prosba o klikniecie