Mrugające żarówki w mieszkaniu

31. Data: 2008-11-21 23:10:17

Temat: Re: Mrugające żarówki w mieszkaniu
Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomT wrote:
> Jak wygląda woltomierz na którym wydziela się prawie 90 wat mocy? A przy
> oporności 600 ohm tyle się wydzieli.

Sie czepiasz - to w calach bylo, bo to w koncu ruski miernik...

Pozdro

Maseł

32. Data: 2008-11-21 23:11:49

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> Miernik tani, analogowy, ale o stosunkowo małej oporności wewnętrznej rzędu
> 600 Om do 2-3 kOm ale znacznie lepszy byłby rejestrator stanu sieci, taki
> wielozadaniowy.

wez woltomierz analogowy, komorke z mozliwoscia nagrywania filmikow i
juz masz "rejestrator"...

Pozdro

Maseł

33. Data: 2008-11-21 23:15:22

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek wrote:
> Kolejny nieuważnie czytający: żarówki w obrębie jednej fazy (mieszkanie
> w bloku) mrugają niezależnie !

Jezeli mowisz, ze nie ma korelacji miedzy mrugnieciami, to powiedz,jak
dokonales wyboru badanej probki i jak przeprowadzales pomiary?
Bo badanie w stylu: jestem w jednym pokoju i jak mrugne to biegne
zobaczyc do dugiego, czy tez przygaslo jest raczej kiepskie... Dwoch
obserwatorow i synchronizacja dzwiekowa poprzez przedpokoj tez do
najlepszych nie nalezy.

Pozdro

Maseł

34. Data: 2008-11-21 23:26:59

Od: Silinde Ringëril <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Maseł pisze:
> Przy okazji pomogl na elektryka osiedlowego - wystarczylo go
> podlaczyc do kabli wchodzacych do mieszkania
<<<<<<<<<<<<<<<<
Ulala, radykalna metoda ;-)

SR
--
http://qck.pl/Rc
"Siódmego dnia Stworzenia Pan Bóg wypoczywał,

35. Data: 2008-11-22 01:27:30

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Silinde Ringëril wrote:
> <<<<<<<<<<<<<<<<
> Ulala, radykalna metoda ;-)

A co zrobisz, jak ci elektryk sugeruje, ze to na pewno w domu, bo w
przedpokoju widzi halogeny a w duzym pokoju "zarowki" energooszczedne?

Pozdro

Maseł

36. Data: 2008-11-22 05:42:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maseł" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> Sie czepiasz - to w calach bylo, bo to w koncu ruski miernik...

Dokładnie, te 600Om/1V elektrycy...

37. Data: 2008-11-22 05:51:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wez woltomierz analogowy, komorke z mozliwoscia nagrywania filmikow i
> juz masz "rejestrator"...

To zinterpretuj dane.

Ja pisałem o czymć takim:
http://www.tomtronix.com.pl/ht/pqa82x.htm

38. Data: 2008-11-22 13:58:10

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł <m...@p...onet.pl> wrote:

> A co zrobisz, jak ci elektryk sugeruje, ze to na pewno w domu,
> bo w
> przedpokoju widzi halogeny a w duzym pokoju "zarowki"
> energooszczedne?

No wiesz, różne rzeczy można zrobić, ale żeby od razu elektryka
do linii zasilającej podłączać...

J.

39. Data: 2008-11-22 14:00:17

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> Ja pisałem o czymć takim:
> http://www.tomtronix.com.pl/ht/pqa82x.htm

Ale wiesz, że to coś koło 10tys. PLN kosztuje?

J.

40. Data: 2008-11-22 14:32:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> Ale wiesz, że to coś koło 10tys. PLN kosztuje?

Przecież ten elektryk powinien taki miernik mieć.
Jeżeli ma się za profesjonała, albo najzwyczajniej lubi to, co robi.

Jaki przenośny grzejnik do dogrzania pokoju?
zakup dwoch gratow do kuchni, prosze o poradę
otwory w gresie
malowanie sosnowego mebla
Mata / materac masujący - który?