Re: Musze pilnie kupic pralke i nie wiem jaka.

From: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Musze pilnie kupic pralke i nie wiem jaka.
Date: Sat, 13 Jan 2007 13:05:43 +0100

Dnia Sat, 13 Jan 2007 12:10:37 +0100, "Puszka" <p...@g...pl>
wklepał(-a):

>Witam
>
>Wlasnie padla mi pralka i w najblizszych dniach musze kupic nowa. Ta nie
>nadaje sie juz do naprawy.
>
>Prosze o porade jaki model kupic w nieduzej cenie ale zeby byc z niej
>zadowolonym.
>Pralka ma byc ladowana z przodu (nie z góry).
>Ma byc uzywana w bloku przez 3 osobowa rodzine.

Zawsze dziwią mnie osoby, którym wydaje się, że inni ludzie mogą domyślić się
wszystkiego czego nie napisano.

Ile to jest dla ciebie niedużo? Jakie wymiary pralki są dopuszczalne? Bęben
metalowy czy plastikowy? Producent dowolny czy z góry jakichś odrzucasz (np. ja
z zasady nie kupuję sprzętu LG :>)?

Z jakich programów najczęściej korzystasz, czy zwracasz uwagę na zużycie wody i
prądu?

Wg mnie ważne są następujące funkcje pralki: krótki program do małego prania
(30-40 min), średni (ok. 60 min), pozostałe wg uznania, możliwość zatrzymania
płukania (pralka na koniec nie wylewa wody), wyłączenie wirowania, ustawianie
temperatury niezależnie od programu.

Jeśli chcesz włączać pranie w nocy i rano je wyciągać, to przyda ci się
opóźnienie startu. Jeśli zapominasz wyciągać pranie (jak ja :>), to sygnał o
zakończeniu prania też ci się przyda.

Wirowanie z prędkością > 600 obrotów dla innych rzeczy niż ręczniki powoduje ich
totalne wygniecenie, więc nie ma co zwracać uwagi na te z 1000, 1200 obr/min. -
to i tak się nie przyda.