Re: Musze sobie zrobic "przeglad" :-)

Data: 2005-12-05 16:52:07
Temat: Re: Musze sobie zrobic "przeglad" :-)
Od: "siliana" <t...@o...pl>

news:1ke2x8eiutm63.dlg@always.coca.cola...

> I czego się tam spodziewasz?

a ty od czego zaczynasz badania profilaktyczne? od razu z grubej rury
specjalistyczne badania, tak na chybil trafil?

> No pięknie. A jakie są do tego wskazania u Ciebie?

z powody sklonnosci do kamieni kiedys lekarz zalecil raz na rok usg. i potem
okazalo sie, ze co roku wychodza rozne rzeczy np. zapalenie prostaty
(wymagalo leczenia), stluszczenie watroby (wymagalo leczenia), torbiel na
nerce (wymagalo dalszej obserwacji). stad w calej mojej rodzinie robimy raz
na rok usg.

> A w jakim celu? Znaczy masz szybko narastającą wadę, tak?

nie, moze ci okulisci jacys niedouczeni sa, bo kaza mi kontrolowac oczy raz
na rok. mam wade, niepostepujaca.

> Z ciekawości - a skąd taki pomysł, że należy?

byla taka akcja profilaktyczna w tv. kolezanka ja uslyszala, byla po 25 roku
zycia, wiec zrobila kontrolne usg. i cale szczescie.

a moze zamiast ironizowac, skoro sie na tym znasz, to napiszesz swoje zdanie
na temat profilaktyki?