Mycie zmywarki

51. Data: 2015-07-30 09:48:20

Temat: Re: Mycie zmywarki
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Zaiste nie rozumiem, jaki masz w owym "rozumieniu" interes - sama piszesz
> o braku obowiązku zabierania głosu na każdy temat, więc zapewne i do
> czytania też [Cię, Ewę] nikt nie zmusza 33333-]

Że nie rozumiesz, to wiadomo od dawna.

J.

www.kontestacja.com

52. Data: 2015-07-30 11:17:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Jul 2015 09:48:20 +0200, krys napisał(a):

> Że nie rozumiesz, to wiadomo od dawna.

Że nie rozumiem tak, jak mi kto próbuje imputować, to na pewno - i to od
BARDZO dawna.

--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

53. Data: 2015-07-31 07:51:10

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Że nie rozumiem tak, jak mi kto próbuje imputować, to na pewno - i to od
> BARDZO dawna.

Kali ukraść krowę - dobry uczynek.
Kalemu ukraść krowę - zły uczynek.
I to byłoby na tyle.

J.

www.kontestacja.com

54. Data: 2015-07-31 13:03:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jul 2015 07:51:10 +0200, krys napisał(a):

> Kali ukraść krowę - dobry uczynek.
> Kalemu ukraść krowę - zły uczynek.
> I to byłoby na tyle.

Oczywiście, każdy rozumie podług siebie 3-]

55. Data: 2015-08-03 22:41:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-24 o 10:55, krys pisze:
> Ewa wie, co powinna, nie Ty o tym decydujesz.

Hi hi, dzięki, bo już zaczęłam się obawiać, że nawet o pozwolenie na
wakacje powinnam tu z podaniem występować.
Niezły ubaw. ;)

Ewa

56. Data: 2015-08-03 22:49:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Moja pracuje codziennie (czasem 2x) od 7 lat non stop.

Moja podobnie. Zwykle używam jednego programu na najwyższej temperaturze.

> Brud istnieje tylko od strony zewnętrznej (np. w zawiasach)

U mnie nietypowo zbiera się POD uszczelką, bo jak się okazało jest
uszkodzona. Mam już zamówiony serwis do niej.

> i jest typowym brudem z kuchni który usuwa się tak samo jak każdy inny
> tłusty - płynem do tłuszczu. Taki samo mogę znaleźć na zawiasach
> piekarnika, mimo że uzywam raz na ruski rok.
>
> Środek zmywarki krystalicznie czysty. Raz na 2 miesiące karmona jest
> płynem do czyszczenia, ale prawdę mówiąc - i przed i po wygląda tak
> samo. IMHO szkoda zachodu.

Nawet w filtrze, który zaleca się wyjmować i czyścić co jakiś czas, nic
się u mnie nie zbiera, czasami jakiś nalot.

Ewa

57. Data: 2015-08-04 05:02:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Siłą? Nie ma obowiązku zabierania głosu na każdy temat. Nawet nie ma
> obowiązku posiadania zmywarki, a co dopiero zaliczania się do targetu.

Od razu widać że nie czujesz tej presji bycia grupowym Rabinem... :-)
Ktoś przyszedł prosić o pomoc, pytać o radę - wiadomo że to
Rabini obowiązek pomóc, odezwać się, podać rękę - nie ma że nie ma.

58. Data: 2015-08-04 08:11:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hi hi, dzięki, bo już zaczęłam się obawiać, że nawet o pozwolenie na
> wakacje powinnam tu z podaniem występować.

Na to już za późno, ale w kuchni z konsumpcji wyspowiadać się możesz.

59. Data: 2015-08-04 11:21:58

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2015-08-03 22:41, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Na to już za późno, ale w kuchni z konsumpcji wyspowiadać się możesz.

Wysnobować, jak już.

J.

www.kontestacja.com

60. Data: 2015-08-04 12:39:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Aug 2015 11:21:58 +0200, krys napisał(a):

> Wysnobować, jak już.

"W kuchni" do snobowania trzeba już teraz mieć inne urządzenia, niż jakąś
tam pospolitą zmywarkę 3-]

--
XL
?Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

PANSLAVISTO!
Cheap Nike Air Max Classic BW 91 Shoes men's women's wholesale www.FashionLeader.nl
Cheap Nike Air Max 90 Shoes men's women's wholesale www.FashionLeader.nl
Studnia w piwnicy.
Cheap AE Bikini A&F Biniki Armani Bikini Burberry Bikini CA Christian Audigier Bikini Chanel Bikini Chloe Bikini Coach Bikini D&G Bikini Dior Bikini ED Hardy Bikini Fendi Bikini Gucci Bikini www.FashionLeader.nl