Myślę, że Was zainteresuje temat

71. Data: 2010-01-02 18:46:42

Temat: Re: Myślę, że Was zainteresuje temat
Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sty, 19:30, "Kr liczek" <Kr lic...@gmail.com> wrote:
> U ytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisa w wiadomo
cinews:d9fd2a4f-f4eb-4d45-8237-2f9e7c038f5a@a6g2000y
qm.googlegroups.com...
> wiadomo cinews:53251a74-1be5-47ed-bcb8-8fcd9138fd0c@a15g2000
yqm.googlegroups.com...

> nie o to chodzi by z apa kr lic , alby by goni j , j , j ....  ;)
> pozdr fki :*
> _______
> Kr liczek

chodzi o to żeby zabic siebie w sobie...cos mi nie wychodzi :/
__
Iza
ps. kiedy przyjedziesz? :)

72. Data: 2010-01-02 19:17:01

Od: "Króliczek" <Króliczek@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...
> [...]
qm.googlegroups.com...

|.chodzi o to żeby zabic siebie w sobie...cos mi nie wychodzi :/

Zabij w sobie pamięć. Ta część Ciebie związana z przeszłością
zniknie jak kamfora. :-)
Ma to jednak swoje minusy: nie będziesz pamiętać znaczenia słów... :/

| ps. kiedy przyjedziesz? :)

Otwórz Bramę./ OK?
_______
Króliczek

73. Data: 2010-01-02 20:25:51

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sty, 20:17, "Króliczek" <Królic...@gmail.com> wrote:

> Zabij w sobie pamięć. Ta część Ciebie związana z przeszłością
> zniknie jak kamfora. :-)

Precz z moich oczu!... posłucham od razu,
Precz z mego serca!... i serce posłucha,
Precz z mej pamięci!... nie... tego rozkazu
Moja [...] pamięć nie posłucha.

Znasz to...
Nie da się niepamiętać...i tak już wiele zapomniałam...reszta jest nie
do pokonania.

> Ma to jednak swoje minusy: nie będziesz pamiętać znaczenia słów... :/

Co to niby znaczy jakaś hyyypnoza czy co? :/

> Otwórz Bramę./ OK?

brame...łot?...co Ty medytowac zaczełaś, czy co? :/
__
Iza
ps. jaśniej jaśnie pani ;)
_______

74. Data: 2010-01-02 20:49:28

Od: "Króliczek" <Króliczek@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
s.googlegroups.com...

> [...]
| Moja [...] pamięć nie posłucha.
|
| Znasz to...
| Nie da się niepamiętać...i tak już wiele zapomniałam...reszta jest nie

a widzisz
nie da się zabić siebie w sobie bez wymazania pamięci
a gdy Ci ię to uda to już nie będziesz TY...

| Co to niby znaczy jakaś hyyypnoza czy co? :/

to amnezja całkowita

| brame...łot?...co Ty medytowac zaczełaś, czy co? :/
| __
| Iza
| ps. jaśniej jaśnie pani ;)
| _______