Myszoploch

11. Data: 2000-03-07 21:17:43

Temat: Re: Myszoploch
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> Choćby po to, żeby wiedzieć jak wyglšda:-)

Racja.

> Jeœli możesz zeskanować zdjęcie i podesłać (kiedy już konta Ci odblokujš),

Podobno jutro :-)

> Może wytrzymuje nagłe spadki do -20C, ale krótkotrwałe?

Pisalo: bardzo odporny, do -20 C.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

12. Data: 2000-03-08 06:10:07

Temat: Odp: Myszoploch
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
> Pisalo: bardzo odporny, do -20 C.

W/g mnie, bardzo odporny to do -30 C :-)
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

13. Data: 2000-03-08 11:26:55

Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety wiele ksiazek tlumaczonych jest w sposob nieodpowiedzialny, wydawcy
albo z checi zysku albo mam nadzieje z nieswiadomosci nie konsultuja tresci
z fachowcami, a o bledach przekonuja sie milosnicy roslim w czasie nie
koniecznie najblizszej ale mroznej zimy .Im pozniej tym strata jest bardziej
dotkliwa.
Pawel Slomczynski

14. Data: 2000-03-08 11:51:30

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> Pisalo: bardzo odporny, do -20 C.

Tak, ale dla większości roślin groźniejsze są wahania temperatury, nagłe
odwilże, woda przy korzeniach zamarzająca na lód itp.
Nawet niektóre rośliny z Syberii nie wytrzymują naszych zim.

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2000-03-08 14:09:13

Temat: Re: Re: Myszoploch
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Słomczyński" napisał(a):

> W Polsce nie nalezy wierzyc Buczackiemu
> Pawel Slomczynski

Hm! Ciekawa deklaracja, choć nie mam zielonego pojęcia któż zacz
Buczacki!
Ale znam jeszcze paru, którym nie wierzę. Kolekcja się powiększa.
;-))))))))))))))
Janusz

16. Data: 2000-03-09 07:28:41

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> W/g mnie, bardzo odporny to do -30 C :-)

OK. Cytuje:
"Bardzo odporny, wytrzymuje co najmniej -20st [w oryginale w tym miejscu
bylo male koleczko u gory wiersza zamiast st :-) - K.K.] C".
[Stefan Buczacki, "Krzewy ozdobne", Elipsa, Wa-wa 1999, str. 103]

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

17. Data: 2000-03-10 17:39:05

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bylo male koleczko u gory wiersza zamiast st :-) - K.K.] C".
> [Stefan Buczacki, "Krzewy ozdobne", Elipsa, Wa-wa 1999, str. 103]

W/g mnie bardzo odporne na mrozy są te rośliny które wytrzymują minus
trzydzieści stopni Celsjusza.
Te które wytrzymują tylko minus dwadzieścia stopni są jedynie "dość odporne"
na mrozy.
Rozumiem, że Buczacki uważa mrozy minus dwadzieścia za wyjątkowe. Ja tak nie
uważam. Poza tym, Buczacki jest super :-).
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

18. Data: 2000-03-14 19:13:42

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> uważam. Poza tym, Buczacki jest super :-).
I tutaj Krzysztofie cię poprę. Buczacki nie uwzględnia ponadto czynnika
zwanego wiatrem, ... Myślę, że to może być dobry odrębny temat. "Wiatr a
rośliny..."
Pozdrawiam, jerz.
*<:{)

19. Data: 2000-03-15 07:38:40

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8am320$l0v$...@s...icm.edu.pl...
> nie
> I tutaj Krzysztofie cię poprę.

Dzięki :-). To ja, chcąc być dla Ciebie miły, nic nie będę pisał o wpływie
księżyca na rośliny :-)

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

20. Data: 2000-03-16 21:48:12

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

>To ja, chcąc być dla Ciebie miły,
a nie stać cię na to bez warunków obocznych?

>nic nie będę pisał o wpływie księżyca na rośliny :-)
pisz, mam nadzieję, że napiszesz, w końcu dzielimy się poglądami i (czyż to
nie ty mi napisałeś co robimy na tej grupie?),
Krzysztofie, wytłumacz mi jak to jest możliwe, że człowiek urodzony i
wychowany nad morzem nie zauważył od czego zależą przypływy i odpływy
naszego kochanego Bałtyku?
Czy ty sam nie masz zmiennego samopoczucia?
A co w twoich roślinkach rozprowadza składniki pokarmowe?
???
Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzliwie licząc na odpowiedź, jerz.

ostrokrzew
Ratunku! Padla dracena
pyt. oczko !
Iglaki - pomocy !
An optical allusion that will astound you, works on all spec pc's:) 3838