Re: NIE Pozwólcie mi umrzeć - prosi Janusz

From: DyVanka <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: NIE Pozwólcie mi umrzeć - prosi Janusz
Date: Mon, 05 Mar 2007 10:52:16 +0100

Użytkownik BogusławaP napisał:

> Jak widac, naglasnianie pewnych spraw przynosi pozytywne skutki.
>
> Pozdrawiam
> Bogusława

Witam!
Bardzo mnie cieszy to, że znalazło się tak wiele osób chcących pomóc
Panu Januszowi! To świadczy o sile mediów i (chciałabym żeby tak było) o
licznych dobrych ludziach. O bardzo drogim wózku słyszałam, teraz
czekam, aż pojawią się jakieś informacje na stronie Pana Janusza, bo
będzie to bardziej wiarygodne.
Czy nie uważają jednak Państwo, że kiedy mówimy/myślimy w sposób
następujący: Dostanie nowy drogi wózek, pozna nowych ludzi, będą chcieli
Mu pomóc, to na pewno zmieni zdanie i przestanie myśleć o eutanazji
(może raczej - przestanie drażnić nasze sumienie?), to bardzo spłycamy
problem i może tak naprawdę obrażamy Pana Janusza i Jego Rodzinę, prawie
stawiając Ich w rzędzie "wyłudzaczy", bądź czyniąc z nich rozkapryszone
dzieci, którym jak dać nowe zabawki, to się uspokajają na czas jakiś?
Nie mają Państwo takiego wrażenia?
Może błądzę, ale skoro Pan Janusz "rozpętał taką wojnę", to chyba nie
wyłącznie po to, żeby zebrać bogate żniwo dla siebie... Nie bądźmy do
tego stopnia cyniczni. To chyba oczywiste, że cieszy się z wózka i myśli
co będzie mógł zobaczyć! Pan Janusz zawsze był aktywny - pamiętam jak w
wyborach 2005 nakłaniał do czynnego udziału niepełnosprawnych i pamiętam
jak byłam pełna podziwu dla Niego, że jeszcze nie stracił wiary, we
wszelkie rządy. A czy zmieni(ł) swój smutny tok myślenia? Nie wiem. Nie
wiem, czy tak można to określić. Wiem natomiast, że kiedy w zeszłym roku
udało mi się kupić z pomocą PFRON-u upragniony wózek elektryczny z
podnośnikiem byłam (i jestem) zachwycona i świat wydał mi się lepszy i
bardziej dostępny, ale nie potrafiłam, nie mogłam zapomnieć o wszystkich
problemach, np. o tym, że niewiele jest budynków tzw. użyteczności
publicznej, do których mogę wejść, niewiele sklepów, że przydałby mi się
samochód, do którego mogłabym wjeżdżać z wózkiem, etc, etc, etc, a
przede wszystkim nie zmienił się sposób myślenia większości
społeczeństwa i polityka Państwa, na takie, które mogłyby ułatwić mi
życie. Myślę, że znają to Państwo z własnego doświadczenia, każdy na
swój sposób.
Może więc nie wysnuwajmy zbyt pochopnych wniosków...? Być może po to,
żeby uspokoić własne sumienia i wmówić w siebie, że problem przestał
istnieć, bo Pan Janusz już jest szczęśliwy... Acz tego szczęścia
serdecznie Mu życzę!

Pozdrawiam ciepło
Magdalena Sikorska

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000721-1, 2007-03-03
Przetestowano na: 2007-03-05 10:52:17