Strona główna Grupy pl.sci.psychologia NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;) Re: NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)

Re: NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)

From: Paul <h...@a...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: NIE STAC MNIE NA TO...- jak to "pieknie" dziala na kobiety...;)
Date: Wed, 08 Oct 2003 12:34:08 +0200
Sender: h...@a...com
<blv936$ojm$1@atlantis.news.tpi.pl>

On Tue, 07 Oct 2003 22:52:32 +0200, Flyer <f...@p...gazeta.pl>
wrote:

>Znają się na sprzedaży wizerunku - taka Wojcie....., gdyby nie była
>opalona [blada], pobrudzona smarem, odpowiednio oświetlona,
>umakijażowana, ufryzowana, odpowiednio ubrana i w odpowiedniej pozie,
>zapewne nie miała by więcej atrakcyjności od pora. ;)

Dokladnie to samo moznaby powiedziec o doslownie kazdej, kazdej
supermodelce czy aktorce, kazdej kobiecie. Ja Ci pokazuje przyklad
kobiety, ktora moze bez problemu znalezc sie zarowno na rozkladowce,
jak i pierwszej stronie prawie kazdego czasopisma mezczyzn, natomiast
Ty mowisz ze to sprzedaz wizerunku. Cindy Crawford to tez sprzedaz
wizerunku? I Madonna tez? I Laetitia Casta tez, he? No jasne... ;-)

>A jak wygląda statystyka "Kurnikova" vs "porno"? Wpisz "dupa", a zobasz
>jaka jest ogólnoświatowa histeria na jej punkcie. ;)

Nie watpie, ze tylek dupa powodowala zawsze duzo emocji u osob
przeciwnej plci. A Anna Kurnikova, google, ~420 tysiecy. Czy ona
cokolwiek kiedys wygrala?

>[zresztą kiedyś czytałem artykuł o tym, że praktycznie wszystkie
>"panienki" się "poprawia" w momencie obróbki fotografi - czyli - takich
>kobiet jak w pismach nie ma]

Poprawia? Jak rozumiem podczas gry Kurnikova tez jest na zywo w TV
poprawiana przez efekty specjalne? ;-)