NIE SZUKAJCIE...

31. Data: 2010-01-27 12:00:00

Temat: Re: NIE SZUKAJCIE...
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hjp4fa$igj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
> tak
> właśnie oni napadali Polaków - banda 30 na jednego - trzech, czterech. W
> końcu sciągnieto policję z karabinami i bandę zlikwidowano - to było na
> początku XX wieku.
> Inna sprawa - babiny tak mają - gdy nie mogą zaatakować mężczyzny
> bezpośrednio - uderzają w takie sprawy, które mogą, w/g ich mniemania,
> najbardziej go zaboleć - w psa, kota, a nawet własne dziecko - o ile
> uważają, że on je bardziej lubi niż inne. Tu nazywać mnie parchem - bo
> prostowałem wiele razy hołotę, która próbowała mnie zażydzić. Taka

Jakim mieczem wojujesz...
Nazywałeś innych parchami, to teraz wiedz, jak to jest, kiedy ktoś Ciebie
nazwie parchem.
Widzę, że baaaardzo to Ciebie zabolało... Dziadku.
A nazwałam tak Ciebie, boś prymityw i cham.

32. Data: 2010-01-27 12:17:38

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl> wrote in message

> [...]
> nazwie parchem.
> Widzę, że baaaardzo to Ciebie zabolało... Dziadku.
> A nazwałam tak Ciebie, boś prymityw i cham.

Hm. Nic mnie nie boli. To z kim mam do czynienia wiem od pierwszego
spotkania, czy to XL, czy Migdalińska czy Małgorzata, Magdalena czy Syla...
Dla mnie już wiadomo - kłamczucha i oszustka jako nick.

33. Data: 2010-01-27 12:27:02

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Syla...
> Dla mnie już wiadomo - kłamczucha i oszustka jako nick.

Twój Nick = stary pierdziel.
A spotkania nigdy nie było, nie ma i nie będzie.
Pozdrowienia dla Małżonki.

34. Data: 2010-01-27 13:29:10

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

Ciebie

> Twój Nick = stary pierdziel.
> A spotkania nigdy nie było, nie ma i nie będzie.
> Pozdrowienia dla Małżonki.

Każdy sobie rzepkę skrobie, nie pozdrowię, a spotkania bez dziecka nie
będzie, no chyba, że ruszę organy...

35. Data: 2010-01-27 15:00:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Ciebie

> Twój Nick = stary pierdziel.
> A spotkania nigdy nie było, nie ma i nie będzie.

He..he, alez było, było. Czy moje dziecko zaczęło się naśladowczo jąkać?!

36. Data: 2010-01-27 15:55:33

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo

> Ciebie

> Każdy sobie rzepkę skrobie, nie pozdrowię, a spotkania bez dziecka nie

Prędzej zagrasz na organach... kościelnych.

37. Data: 2010-01-27 15:57:29

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciebie

> He..he, alez było, było. Czy moje dziecko zaczęło się naśladowczo jąkać?!

Coś Ci się na starość w mózgu pojąkało.

38. Data: 2010-01-27 16:06:13

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> Byłem bardzo oględny. Jak w każdej sztuce trzeba mieć talent, inwencję,
> warsztat i eksperiencje. Oraz być w wojsku w latach 1967-9.

Nie bierz tak wszystkiego do siebie. To o mnie chodziło :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

39. Data: 2010-01-27 16:22:34

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Ma się jednak tego nosa do szukania obelg! ;)

Zgodnie z tytułem wątku ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

40. Data: 2010-01-27 16:23:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" napisał:

> Ty też ...pierdalaj ;P I to w podskokach ;P

Senderze, ktoś do Ciebie.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Komputer i decyzje