NIKT NIE WIE NA CO CHORUJĘ:(

1. Data: 2004-12-27 13:05:26

Temat: NIKT NIE WIE NA CO CHORUJĘ:(
Od: "qwerty" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moja choroba jest tak nie typowa? Po ponad miesięcznym pobycie w
szpitalu lekarze wypuścili mnie rozkładając ręce i nie wiedząc co mi jest.
Co 2-3 tygodnie mam nagły atak dreszczy, przechodzący w drgawki i prowadzący
do 41 st. gorączki. Po kilku godzinach mija. Mam powiększone węzły chłonne,
wątrobę i śledzionę, w czasie gorączki bóle mięśni i stawów. Trwa to już
piąty miesiąc, przez pierwsze 2 miesiące dodatkowo były jeszcze objawy
grypowo-przeziębieniowe non stop. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
Pozdrawiam
qwerty

2. Data: 2004-12-27 14:06:38

Temat: Re: NIKT NIE WIE NA CO CHORUJĘ:(
Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mononukleoza zakazna?

Pozdrawiam,
Pookio

3. Data: 2004-12-27 15:17:32

Od: "tmk" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "qwerty" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> piąty miesiąc, przez pierwsze 2 miesiące dodatkowo były jeszcze objawy
> grypowo-przeziębieniowe non stop. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
Współczuję, ale skoro grono lekarzy dysponując np wynikami badań krwi ,
moczu i innych nie doszło do zadnych wniosków to myślisz, ze ktoś tu będzie
jasnowidzem? oprócz tego nie kazda choroba ma nazwę bedziesz sie czuł
lepiej widzac ze to zespól XB-89?
Nie odbierz tego jako złośliwość. Mam podobne doświadczenia
Rozpoznanie: -szkarlatyna-mononukleoza -rumień jakiś tam-rak
skóry -alergiczne zapalenie skóry-
choroba na podłożu autoagresji immunologicznej. ??
trwało z nawrotami ok 10 lat leczenie żadne lub objawowe.ale PRZESZŁO czego
i Tobie zyczę
TMK

4. Data: 2004-12-27 17:30:22

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Malaria? :-\

Opisane objawy są dość niespecyficzne, radziłbym położyć się na oddziale
chorób zakaźnych (a najlepiej w jakiejś klinice) aby zrobić odpowiednią
diagnostykę. Sugestie dotyczące mononukleozy są bardzo sensowne, jednak, u
licha, chyba to już wykluczono?! Miałeś pobierany węzeł do badania histpat?

T.

5. Data: 2004-12-27 17:39:55

Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze malaria?

pozdrawiam
taugusty

6. Data: 2004-12-27 17:46:57

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-12-27 17:50:25

Od: "qwerty" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
> diagnostykę. Sugestie dotyczące mononukleozy są bardzo sensowne, jednak, u

Tak, na podstawie badań krwi.

Miałeś pobierany węzeł do badania histpat?
Nie bo hematolog uznał, że on ma większe ode mnie tyle, że ja mam
powiększone i bolesne wszystkie szyjne, pod pachami i w pachwinach.
Pozdrawiam,
Qwerty
PS. Jutro idę do poradni chorób tropikalnych, może coś wymyślą?

8. Data: 2004-12-27 17:53:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2004-12-27 17:54:28

Od: "qwerty" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.BSO.4.58L0.0412271841030.13338@renata.am.t
orun.pl...
On Mon, 27 Dec 2004, qwerty wrote:

przepraszam za moje zachowanie nieodpowienie zupelnie- bo nie wolno
stawiac rozpoznan przez Internet i scisle trzymam sie tego pogladu -
ale pierwsze co przyszlo mi do glowy to malaria.

Lekarzom też, tylko czy w malarii ataki nie są częstsze i raczej nie tyle,
gdzieś wyczytałam, że trzeciego sie nie przeżywa, a ja miałam już co
najmniej 10.

A tak w ogole za malo napisales - jesli lezales miesiac to jakas
diagnostyka byla przeprowadzana - badanie szpiku kostnego, badania
histopatologiczne powiekszonego wezla chlonnego.
Innymi slowy roznicowac trzeba pomiedzy schorzeniami infekcyjnymi
a hematologicznymi i reumatologicznymi, wzglednie jeszcze innymi rzadkimi
- porfiria itp.

Podejrzewano reumatologiczne ale wykluczono je. Diagnostyka była ale nic nie
wniosła. Badania krwii, moczu, rentgen i usg wszystkich możliwych części
ciała, tomografia brzucha, konsultacje u 20 specjalistów, no i NIC:(

Pozdrawiam,
qwerty

10. Data: 2004-12-27 18:04:28

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tmk" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Współczuję, ale skoro grono lekarzy dysponując np wynikami badań krwi ,
> moczu i innych nie doszło do zadnych wniosków to myślisz, ze ktoś tu
będzie
> jasnowidzem?

chodzi o swieze spojrzenie - mi tez sie nasunela mononukleoza.

Okres w czasie ciazy
sucho w gardle
niedokrwienie mózgu
wypadanie włosów