Re: NIKT NIE WIE NA CO CHORUJĘ:(

From: "tmk" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: NIKT NIE WIE NA CO CHORUJĘ:(
Date: Mon, 27 Dec 2004 16:17:32 +0100

Użytkownik "qwerty" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cqp1am$3024$1@mamut.aster.pl...
> Czy moja choroba jest tak nie typowa? Po ponad miesięcznym pobycie w
> szpitalu lekarze wypuścili mnie rozkładając ręce i nie wiedząc co mi jest.
> Co 2-3 tygodnie mam nagły atak dreszczy, przechodzący w drgawki i
prowadzący
> do 41 st. gorączki. Po kilku godzinach mija. Mam powiększone węzły
chłonne,
> wątrobę i śledzionę, w czasie gorączki bóle mięśni i stawów. Trwa to już
> piąty miesiąc, przez pierwsze 2 miesiące dodatkowo były jeszcze objawy
> grypowo-przeziębieniowe non stop. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
> [...]
Współczuję, ale skoro grono lekarzy dysponując np wynikami badań krwi ,
moczu i innych nie doszło do zadnych wniosków to myślisz, ze ktoś tu będzie
jasnowidzem? oprócz tego nie kazda choroba ma nazwę bedziesz sie czuł
lepiej widzac ze to zespól XB-89?
Nie odbierz tego jako złośliwość. Mam podobne doświadczenia
Rozpoznanie: -szkarlatyna-mononukleoza -rumień jakiś tam-rak
skóry -alergiczne zapalenie skóry-
choroba na podłożu autoagresji immunologicznej. ??
trwało z nawrotami ok 10 lat leczenie żadne lub objawowe.ale PRZESZŁO czego
i Tobie zyczę
TMK