Re: [NTG] Czapka-kaptur - pro?ba

From: "/Agalay" <a...@U...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: [NTG] Czapka-kaptur - pro?ba
Date: Mon, 19 Dec 2005 19:49:15 +0100

Użytkownik "Sebastian Mya" <a...@f...pl> napisał w wiadomości
news:Xns973188AB3DD1B16seva108@om.tat.sat...
> Na wstępie przepraszam za pisanie na grupę nie związaną stricte z tematem
> mojego postu, ale wyczerpałem pomysły na odszukanie drobiazgu, którego
> poszukuję dla żony. Chodzi mi mianowicie o czapkę, która w swojej formie
> przypomina kaptur. Coś takiego moja żona widziała kilka lat temu w
> Finlandii i Szwecji, ale nie mogła znaleźć w Polsce. Szukałem czegoś
> takiego w internecie, by móc chociażby zilustrować moją prośbę.
> Bezowocnie. Nie wiem nawet czy to się jakoś konkretnie nazywa. Jeśli komuś
> się mój bardzo nieścisły opis skojarzy z czymś wiadzianym w polskim
> [...]

Witam,
pociesze Cie, takie rzeczy SA do dostania. Szukajac ladnego kompletu
szalik+czapka dla siebie kilkakrotnie w centrach handlowych natknelam sie na
to co opisujesz. Nie wiem jak to sie nazywa, ale jak powiesz o co Ci chodzi
to Panie w sklepie beda wiedzialy czy to maja czy nie. Na jakies
40zwiedzonych sklepow w ok 5 sie na to natknelam;) wiec powodzenia! Jak
sobie przypomnie ktorykolwiek to napisze:) Nie wiem skad jestes, ale na 100%
widzialam takie cos na takim stoisku z czapkami, szalikami co stoi na srodku
alejki w centrum handlowym (w Krakowie to byl albo geant albe carrefour)
Bo to o cos takiego Ci chodzi, tak?
http://www.sabina.pl/szale.html (szal tuba)
Pozdrowienia