Na co uważać przy montażu okien

11. Data: 2006-11-14 18:50:14

Temat: Re: Na co uważać przy montażu okien
Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał
> Ja jeszcze spytam: a dlaczego pianka tylko z pistoletu? Ona się będzie
> czymś różniła od takiej z butli z rurką?

Może będzie się różniła tym, że nie będzie przypominać "fachowca": panie,
masz pan tu jakąś wiertarkę? ;)

M.

12. Data: 2006-11-14 21:21:24

Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:ejd368$ksp$1@news.onet.pl
użytkownik *Madoniowie* napisał(a):

> Parapety zewnętrzne muszą być dokładnie uszczelnione. Najlepiej
> wsadzone pod ramę okna, a nie na ramę i zasilikonowane. W końcu to
> nie ozdoba, tylko ważny element ochrony. A tak wogóle, to google :)
> Ta strona ci wiele powie: http://www.oknonet.pl/art/art_017.htm

Ja właśnie po poprzednim właścicielu miałem dwa okna, że parapety były
na styk do okna, z tą różnicą, że nawet silikonu nie było, a szczelina
miejscami była nawet 3mm. Jak wymieniałem trzy pozostałe okna i
parapety, to kazałem i w tamtych je wymienić. Musieli podkuwać ścianę na
zewnątrz żeby wpuścić je pod okno i dać im spadek.

--
Big Jack
//////

13. Data: 2006-11-15 07:37:35

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Może będzie się różniła tym, że nie będzie przypominać "fachowca": panie,
> masz pan tu jakąś wiertarkę? ;)

:)
no z wiertarka masz racje, ale z pianka to juz chyba przesada przedpiscy:)
moim zdaniem pianka to pianka i niewazne czy z pistoletu czy z puszki, to ma
znaczenie chyba dla oceniajacego ze cos bardziej profesjonalnie wyglada.
mozesz trafic na praktykanta ktory z pistoletu nawali albo tyle pianki ze
sie rama ugnie albo tyle co kot naplakal, oraz fachowca ktory z puszki da
dokladnie tyle ile trzeba:)

narzedzia sa wazne, ale tutaj to chyba przesada;)

--
pzdr
piotrek

14. Data: 2006-11-15 12:22:19

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo jest to znacznie słabsze niż monolit z pianki

Pianka nie ma funkcji mechanicznych, a jedynie izolacyjne.

> ponadto styropian może
> po czasie "erodować" od wilgoci i powietrza i kruszyć się,

Styropian nie eroduje "od wilgoci i powietrza" Jedynie żółknie pod
wpływem promieniowania UV.

> czyli
> ustępować pod naporem sprężynującej pianki,

Pianka po stwardnieniu juz nie pęcznieje.
--
___________________________________________MAT______
__

15. Data: 2006-11-15 16:18:26

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jeszcze spytam: a dlaczego pianka tylko z pistoletu? Ona się będzie
> czymś różniła od takiej z butli z rurką?

Jeżeli kiedykolwiek mogłeś porównać aplikowanie i dozowanie pianki z
pistoletu i puszki sam będziesz wiedział. Jeżeli nie miałeś okazji spróbuj i
przekonaj się :)
--
Jackare

16. Data: 2006-11-15 18:29:49

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare <j...@i...pl> wrote:

> [...]
> pianki z
> pistoletu i puszki sam będziesz wiedział. Jeżeli nie miałeś

Własnie w tym sęk, że pistolety znam głównie z półki w sklepie i
ciekawe jestem, jaka jest różnica. Że w wygodzie pracy, to
oczywiste, ale czy w efekcie końcowym też? Dlaczego?

J.

17. Data: 2006-11-16 07:48:56

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Patrz jak wbijają kotwy, czy nie odwalają fuszerki. Pilnuj żeby pianki nie
> żałowali.

Osoba, która wczesniej nie widziała montażu z użyciem pianki będzie zawsze
piszczeć,że mało. Pianka bardzo zwiększa swoją objętość i należy o tym
pamiętać.

18. Data: 2006-11-16 07:53:58

Od: "neuro" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Ja tylko powiem: zabezpiecz folią co tylko możesz. Wczoraj
przeżyłem wymianę okien w starej kamienicy na nowe, teżdrewniane
ale już zespolone, nie skrzynkowe. Montaż wygląda OK, ale CAŁE
mieszkanie pokrywa warstewka pyłu :( Sprzątania ma kilka dni. Życzę
powodzenia ;]

neuro

19. Data: 2006-11-16 07:59:13

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tylko powiem: zabezpiecz folią co tylko możesz.

Racja!!! LEpiej kupić 5 folii malarskich i CAŁE mieszkanie oblepić niż
potem sprzątać. Sprzątać powoli żeby się kurz nie unosił. :-)

20. Data: 2006-11-16 08:05:25

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pistoletem możesz dozować piankę bardzo precyzyjnie, praktycznie w dowolnym
miejscu i pozycji. Możesz "dojść" z dozowaniem tam gdzie rurą z puszki nie
masz szans i zaaplikować precyzyjnie i powoli dowolną ilość piany- od małej
ścieżki szerokości wkładu do długopisu po analogoiczną do strumienia z rury.
Piany do pistoletu są dostęne w dość szerokiej gamie o odmiennych
właściwościach w tym także co istotne - termicznych. Jako że są to produkty
"profesjonalne" są nieco droższe ale z uwagi na precyzję dozowania nie ma
strat na materiale, także cena się kompensuje w wydajności.
To jest istotne dla profesjonalistów, wiadomo że jeśli chcesz sobie w domu
coś wypełnić pianką raz do roku, to nie ma sensu kupować całego osprzętu.
Jeżeli chce sie napić piwa, nie muszę kupować browaru.

Tak przy okazji dla tych co nie wiedzą: pianki w sprayu i ich dozowniki
można wykorzystać kilkukrotnie bez potrzeby kupowania "czyścika" za
kilkanaście do 20 zł. Ten czyścic to nic innego jak zwykły aceton, który
można kupić w butelce za 4,50 i doskonale wyczyścić nim niezaschniętą lub
świeżo zaschniętą piankę :)
--
Jackare
--

> Własnie w tym sęk, że pistolety znam głównie z półki w sklepie i ciekawe
> jestem, jaka jest różnica. Że w wygodzie pracy, to oczywiste, ale czy w
> efekcie końcowym też? Dlaczego?
>
> J.

Usługi budowlane i instalacyjne.
Pozwolenie na budowę a ekogroszek.
[WRC] Wymiana grzejnikow bez spuszczania wody
Wykładzina elastyczna (linoleum) na płytki
bateria kuchenna