Wykładzina elastyczna (linoleum) na płytki

1. Data: 2006-11-13 15:52:04

Temat: Wykładzina elastyczna (linoleum) na płytki
Od: "Marqs" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów.
Mam pytanie odnośnie położenie wykładziny (linoleum) na płytkach
ceramicznych. Moje obawy to: odciśnięte rowki (fugi) na wykładzinie. Jest na
to jakaś rada?

Zależy mi żeby nie podnosić podłogi do góry (nie chcę mieć progów w
mieszkaniu) więc wszelkie konstrukcje z płyt pod linoleum raczej odpadają i
w związku z tym brak mi pomysłów. Myślałem nad jakimiś masami
samopoziomującymi ale te z kolei podniosą znacznie cene i wydłużą czas
którego nie będe miał podczas przeprowadzki.

Marqs

2. Data: 2006-11-14 09:41:35

Temat: Re: Wykładzina elastyczna (linoleum) na płytki
Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marqs" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> samopoziomującymi ale te z kolei podniosą znacznie cene i wydłużą czas
> którego nie będe miał podczas przeprowadzki.

ja tam ekspertem od remontów nie jestem, ale nie możnaby tak zagipsować tych
rowków?

3. Data: 2006-11-14 12:01:04

Od: "Grzesiex" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
obawy to:
> odciśnięte rowki (fugi) na wykładzinie. Jest na to jakaś rada?

Pomyśl o takiej cienkiej piance jak pod panele podłogowe
--
Grzesiex
[PMS] Mondeo GHIA 2.0 zielone kombi :)

4. Data: 2006-11-15 06:35:24

Od: "Marqs" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomyśl o takiej cienkiej piance jak pod panele podłogowe

Tutaj znów są obawy czy jakiekolwiek meble nie odcisną się zbytnio nad tym
linoleum?

Marqs

5. Data: 2006-11-15 06:36:18

Od: "Marqs" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tam ekspertem od remontów nie jestem, ale nie możnaby tak zagipsować
> tych
> rowków?

Jest to jakiś pomysł, dzięki.

Marqs

6. Data: 2006-11-15 10:54:16

Od: "Janusz K." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam pytanie odnośnie położenie wykładziny (linoleum) na płytkach
> ceramicznych. Moje obawy to: odciśnięte rowki (fugi) na wykładzinie. Jest

będzie trudno - rodzice kładli wykładzinę PVC na stare płytki PVC (takie
klejone 30x30, szczelin między prawie nie było) i po 2 latach dokładnie było
widać, gdzie są te płytki :( . Potem na tą wykładzinę poszła następna (taka
na piance) i mija 3 rok i już widać mniej więcej miejsca łaczeń :(
Tak więc może być trudno. Nie tyle jest problem z rowkami, tylko nawet
minimalne krawędzie szybciej się wycierają od reszty. Nie wiem, może
zafugowanie tego na gładko by coś dało, albo cienka wylewka samopoziomująca?

Pozdr.
Janusz K.

7. Data: 2006-11-15 12:12:16

Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj znów są obawy czy jakiekolwiek meble nie odcisną się zbytnio
nad tym
> linoleum?
>
> Marqs

Fakt, w piance mogą się odcisnąć, a kolejny pomysł to płyta pilśniowa,
jest cienka i w miare twarda.

--
Grzesiex
[PMS] Mondeo GHIA 2.0 zielone kombi

bateria kuchenna
biała bateria do zlewozmywaka w kuchni
Zmywarka Siemens - E4 na wyświetlaczu
Czy ktoś widział taki zamek?
Profile aluminiowe+zawiasy na ramę szyby...