[WRC] Wymiana grzejnikow bez spuszczania wody

1. Data: 2006-11-13 20:28:46

Temat: [WRC] Wymiana grzejnikow bez spuszczania wody
Od: "[Maniek]" <usunto_maniek22 @ usuntotez.z.pl.itotez> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Czy ktos moglby polecic jakas firme w okolicach Wroclawia, która potrafilaby
wymienic i czesciowo przerobic (chodzi o miejsce grzejnikow) instalacje c.o.
w bloku w sezonie grzewczym??
Wiem, ze istnieja zamrazarki do instalacji które pozwalaja na wykonanie
takich prac w sezonie. Spuszczanie wody odpada, gdyz w tej czesci byloby to
okolo 8 klatek po 10 mieszkan (80 rodzin). Obawiam sie ze Prezes spoldzieni
nie zechce wziac tych krzyczacych (poniekad i slusznie) na swoje plecy.

Mamy w bloku grzejniki żeliwne, żeberkowe a chcemy wymienic na konwektory z
zaworem termostatycznym.

Jezeli ktos ma jakas zaufana firme poprosze o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie!!!

MANIEK

2. Data: 2006-11-13 20:31:53

Temat: Re: [WRC] Wymiana grzejnikow bez spuszczania wody
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

[Maniek] napisał(a):
> [...]
> nie zechce wziac tych krzyczacych (poniekad i slusznie) na swoje plecy.

co prawda firmy nie mam, ale czy przypadkiem nie spuszcza sie wody z
jednego pionu? co oznacza jedna klatke?

Sierp

3. Data: 2006-11-13 20:34:26

Od: "[Maniek]" <usunto_maniek22 @ usuntotez.z.pl.itotez> szukaj wiadomości tego autora

Rozmawialem juz z gosciem ze spoldzielni, ktory robi takie rzeczy zwiazane z
grzejnikami, wiec informacja jest jak najbardziej pewna
Gosc stwierdzil, ze w rachube wchodzi 8 a w najlepszym przypadku 4 klatki.

MANIEK

4. Data: 2006-11-13 20:51:54

Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[Maniek]" <usunto_maniek22 @ usuntotez.z.pl.itotez> napisał
> Rozmawialem juz z gosciem ze spoldzielni, ktory robi takie rzeczy zwiazane
> z grzejnikami, wiec informacja jest jak najbardziej pewna
> Gosc stwierdzil, ze w rachube wchodzi 8 a w najlepszym przypadku 4 klatki.

O masz... Toż to jakaś naprawdę niesamowita konstrukcja jest...
Możesz opisać jak wygląda u Ciebie pokój? Rurki od/do grzejnika to w jaki
sposób są prowadzone? I jak są rozłożone mieszkania na klatkach?

M.

5. Data: 2006-11-13 21:03:58

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Muran" <n...@n...spam> writes:

> O masz... Toż to jakaś naprawdę niesamowita konstrukcja jest...
> Możesz opisać jak wygląda u Ciebie pokój? Rurki od/do grzejnika to w
> jaki sposób są prowadzone? I jak są rozłożone mieszkania na klatkach?

Nigdy nie widziałeś instalacji, która nie ma zaworów odcinających
poszczególne piony?

MJ

6. Data: 2006-11-13 21:36:49

Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał

> Nigdy nie widziałeś instalacji, która nie ma zaworów odcinających
> poszczególne piony?

Nie widziałem. Dopiero się uczę, dopiero od 5 lat mieszkam dopiero w 2-gim
bloku. Przedtem, 30 lat w domku jednorodzinnym a tam był/jest jeden pion.
Nie sądziłem, że możliwe/dopuszczalne jest zasilanie z jednego źródła
*ośmiu* klatek schodowych. Ale przez te 5 lat zdążyłem też spotkać
niejednego pana "ktory robi takie rzeczy zwiazane z
grzejnikami" któremu zwyczajnie się nie chciało bez dodatkowej (poza
administracyjnej) zachęty i ściemniającego, że "się nie da". Stąd się wzięło
pytanie o budowę instalacji...

M.

7. Data: 2006-11-13 21:43:41

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Muran" <n...@n...spam> writes:

> Nie widziałem. Dopiero się uczę, dopiero od 5 lat mieszkam dopiero w

8-)

> [...]
> grzejnikami" któremu zwyczajnie się nie chciało bez dodatkowej (poza
> administracyjnej) zachęty i ściemniającego, że "się nie da". Stąd się

A to jest tez mozliwe.

MJ

8. Data: 2006-11-14 06:10:49

Od: "Michał T" <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie widziałeś instalacji, która nie ma zaworów odcinających
> poszczególne piony?

Idiotyzm. Po prostu nie wierzę,że w razie awarii .... Ktoś chyba niezły kit
pocisnął.

9. Data: 2006-11-14 07:52:00

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał T" <l...@N...pl> napisał w wiadomości

> Idiotyzm. Po prostu nie wierzę,że w razie awarii .... Ktoś chyba
niezły kit
> pocisnął.

Jest tego jeszcze od cholery i trochę. Po prostu zarządcy budynków
oszczędzają na czym mogą, a robią to o co ludzie marudzą i co rzuca
się w oczy. Pewnie są tam jeszcze zawory z dawnych lat i nawet
zakręcenie ich nie odcina przepływu wody. Zajrzyj do piwnicy i sprawdź
jak to wygląda. Nie powinieneś mieć problemów z rozróżnieniem co. i
wody.

pozdrawiam Piotr

10. Data: 2006-11-14 10:04:41

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

A po co chcesz zmieniać lepsze grzejniki na gorsze?
Moze po prosu dołóż zawory z głowicami termostatycznymi?
JaC

> Mamy w bloku grzejniki żeliwne, żeberkowe a chcemy wymienic na konwektory z zaworem
termostatycznym.

It has removed 2452 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Wykładzina elastyczna (linoleum) na płytki
bateria kuchenna
biała bateria do zlewozmywaka w kuchni
Zmywarka Siemens - E4 na wyświetlaczu
Czy ktoś widział taki zamek?