Re: Na kłopoty - ZIELONI ????

Data: 2024-01-11 19:20:47
Temat: Re: Na kłopoty - ZIELONI ????
Od: Trybun <M...@j...cb>

W dniu 10.01.2024 o 15:35, XL pisze:

> Nie rozumiemy się. Dla mnie to ODCIĘCIE się od czerwonej UE.

A dla mnie UE to czerń a nie czerwień, i całe szczęście że ona jak na
razie nie ma wpływu na wszystko w krajach wspólnoty. Tak że niektóre
kraje sprawiają jeszcze wrażeni mniej czarnych od drugich. Natomiast co
do tej "brzytwy" to idzie mi o to że jest pilna potrzeba przebudowy czy
jak to tam nazwać, całościowo środków transportu. Pojazdy elektryczne
jak najbardziej mogłyby być do tego przydatne. Tymczasem UE z jednej
skrajności wpada w drugą, zmuszanie do zakupu tych obecnie oferowanych
e-pojazdów w imię celów ekologicznych to jakiś żart.