Naczynia żeliwne

1. Data: 2005-02-08 21:03:44

Temat: Naczynia żeliwne
Od: "Agnes" <agnes1992wytni to@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan od którego zakupiłam parę należących juz do rzadkości wiecznych naczyń
żeliwnych wystawił kilka znowu na allegro
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=263673
Polecam je wam szczerze bo nie warto przepłacać za nowinki typu Zep.... i
Berg.........
Nie chcę aby pomyślano że go reklamuje ale kilka osób z grupy je
zakupiło i widziałm że inne osoby sa zainteresowane
Pozdrawiam AGNES

1. Data: 2005-02-09 09:50:22

Temat: Re: Naczynia żeliwne
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam je wam szczerze bo nie warto przepłacać za nowinki typu Zep.... i
> Berg.........

Niezle! Tym bardziej ze bryfwanna kosztuje ponad 300 zl! Zaklad, ze
berg..... jest tanszy? :-)

1. Data: 2005-02-09 10:04:45

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Niezle! Tym bardziej ze bryfwanna kosztuje ponad 300 zl! Zaklad, ze
> berg..... jest tanszy? :-)

Jeszcze taniej kupisz u ruskich na bazarze. A co tanie, to tanie, niestety
:)

Margola

1. Data: 2005-02-09 16:52:06

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> wrote in message
| Jeszcze taniej kupisz u ruskich na bazarze. A co tanie, to tanie, niestety
| :)
| Margola

Margolu, absolutnie sie z Toba nie zgodze... dotyczy to oczywiscie tanich
zeliwnych naczyn... w domku od zawsze uzywamy zeliwa, a majatku nie
kosztowalo - mama w glowe sie puknela, jak jej kiedys powiedzialam, ze tu
porzadne ceny to po kilkaset zl... ostatnio przywiozlam boska patelnie 28 cm
i wysoka na ok. 5 cm... a kosztowala raptem pomiedzy 40-50 zl... zeliwo to
zeliwo (oczywiscie wiem, ze sa rozne rodzaje zeliwa w zaleznosci od
zastosowania, ale te garnkowe sa raczej podobne do siebie)... wystarczy o
takie gary dbac i tyle...

Do plitkina:
Jesli chodzilo Ci o firme Bergner i patelnie zeliwne, ktore byly sprzedawane
na allegro, to jakis czas temu (28 stycznia tego roku ;) zgodnie
ustalilismy, ze nie jest to zeliwo, a tylko pieciowarstwowe cos (stalowe,
nierdzewiejace, antyprzypalajace i jeszcze jakies tam cuda)...

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-02-11 15:51:04

Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora