Nadcisnienie :(

1. Data: 2004-10-14 12:46:38

Temat: Nadcisnienie :(
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !
Mam 30 lat, od 10 lecze sie na nadcisnienie.
Przez ostatnie kilka lat bralam Normatens, bylo bardzo ok.
Od maja tego roku do wczoraj bylam na Prestarium (0,5 tabletki, tj 2 mg 1 x
dziennie), od kilku dni
cisnienie idzie pieknie w gore, wczoraj 170/110 i 160/115, w trybie pilnym wczoraj w
przychodni
zrobiono mi EKG (bez zmian) i dano pod jezyk Cordafen. Leki zmieniono na Amizolek 5
mg i Disalunil
25 mg.
Wczoraj po Cordafenie, zcielo mnie z nog polozylam sie i obudzilam dzisiaj rano),
cisnienie wczoraj
wieczorem (rodzinka mierzyla mi przez sen :) oscylowalo w granicach 130/80 do
115/55..
Dzisiaj rano lyknelam Amizolek i Disalunil i mirze sobie co godzinke
cisnienie...Wyglada to tak...
8 - 140/90
9 - 145/85
10 - 145/90
11 - 145/90
12 - 135/90
13 - 135/95
14 - 150/110
14:30 150/105

A..leki wzielam ok 10.

Pracuje dzisiaj do 18. Co mam robic ?? czekac az leki w koncu podzialaja, rzucac
wszystki i gnac do
lekarza ? Moze soie tabletke Relanium lyknac ?

z nad herbatki z melisy
pozdrawiam serdecznie
Ania

2. Data: 2004-10-14 17:05:56

Temat: Re: Nadcisnienie :(
Od: "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie tetno ???

Simonto

3. Data: 2004-10-14 17:55:01

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Simonto (s...@A...onetMNIE.pl) napisał(a):

> Jakie tetno ???

76-92 u/min

Ide jutro z rana do lekarza, cisnienie obecnie 170/110 :(((

pozdrawiam nann, z cisnieniomierzem ;)

4. Data: 2004-10-14 18:26:13

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Oct 2004 14:46:38 +0200, nann <n...@w...pl> wrote:

>lekarza ? Moze soie tabletke Relanium lyknac ?

chyba dobrze by bylo, zeby wykluczyc, iz wpadasz w
samopanike tj. dodatnie sprzezenie zwrotne przy kazdym
kolejnym pomiarze.

5. Data: 2004-10-14 19:03:15

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasek (k...@f...onet.pl) napisał(a):

> chyba dobrze by bylo, zeby wykluczyc, iz wpadasz w
> samopanike tj. dodatnie sprzezenie zwrotne przy kazdym
> kolejnym pomiarze.

A co to takiego ? Jak to stwierdzic ?
Dodam moze ze czuje sie niezbyt dobrze, cala sie w srodku trzese i boli mnie glowa w
okolicach
skroni a w uszach piszczy dokladnie w rytmie serca....

pozdrawiam
Ania

6. Data: 2004-10-14 19:20:29

Od: "Simonto" <s...@A...onetMNIE.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysoko - moze METOCARD - spadnie tetno i cisnienie tez opadnie. A moze ci
potasu brak ?

Simonto

7. Data: 2004-10-14 19:22:22

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie glowa w okolicach
> skroni a w uszach piszczy dokladnie w rytmie serca....

Chyba nerwy dają również trochę znać o sobie. Też jestem lekkim
nadciśnieniowcem. Brałem kiedyś Prestarium, sle mi nie służyło i lekarz
przepisał mi Concor 5mg (biorę pół tabletki rano). Od tego czasu jest
wszystko OK, czego i Tobie życzę. Czasem warto zmienić lek na inny
(oczywiście pod kontrolą lekarza). Każy organizm może inaczej zareagować na
dany lek itrzeba troszkę cierpliwości, aby trafić na ten najwłaściwszy dla
Ciebie.

Pozdrawiam i życzę zdrówka
Jarek

8. Data: 2004-10-14 23:23:35

Od: Kasek <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Oct 2004 21:03:15 +0200, nann <n...@w...pl> wrote:

>A co to takiego ? Jak to stwierdzic ?

Jakas nerwica, bojac sie nadcisnienia mierzysz sobie co
1h, za kazdym razem masz wyzsze, choc w/g tego, ze
lek sie wchlania powinnas miec nizsze.
Relanium jako mocny srodek powinien wyeliminowac
efekt psychiczny. A byc moze wlasnie ten efekt jest
przyczyna Twojego - wzrastajacego wbrew oczekiwaniom
co 1h - nadcisnienia.

choroba Pethersa
Medycyna sportowa poszukuje ciekawych stron?
Prosaki
Kardiopatia..
Drżące rączki u noworodka