Nadmierne jedzenie słodyczy

11. Data: 2006-06-09 18:05:27

Temat: Re: Nadmierne jedzenie słodyczy
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):
> [...]
> Po prostu złe odzywianie organizmu niesie za sobą "złe" pragnienie organizmu
> na niewłaściwe produkty.
> Przykład. Dzieci odżywiane dietą bogatotłuszczową nie mają wcale ochoty na
> słodycze, ciastka czy inne wynalazki (czipsy, pop-corn itp.).
>>
> sok z marchwi nic nie pomoże, najwyżej twoja skóra nabierze innych kolorków.
> spróbuj jeść często, nawet codziennie lody wg takiej receptury: 1 l śmietany
> 30% ubij i połącz delikatnie z 10 żółtkami ubitymi z połową szklanki cukru.
> Zamroź. jedz te lody codziennie, nie przytyjesz, bedziesz syta, może odechce

LOL

Nie wtykaj ludziom żeby jedli to co Ty jesz. Każdemu przytykasz łatkę,
że sie źle odżywia.
W sumie to bardzo jestem ciekawa jak wyglądasz w rzeczywistości jako
okaz zdrowia. Ciekawa jestem, czy jakbym Cię zobaczyła nie musiałabym
przed Tobą "zwiewać".

--
Kaja

12. Data: 2006-06-09 18:16:50

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
j...@n...pl napisał(a):
> [...]

W sumie to bardzo jestem ciekawa jak wyglądasz w rzeczywistości jako
okaz zdrowia. Ciekawa jestem, czy jakbym Cię zobaczyła nie musiałabym

Nie szafuj niepotrzebnymi słowami. Ja nie podtykam tylko proponuję. albo
ktos z mojej rady skorzysta albo nie. (Lody o których pisałem nie jem, bo
ich nie lubię, ale wiem, że to jest skuteczny sposób dla wielu osób).
Mam 58 lat, zdrowie mam doskonałe, uwielbiam bieganie i inne sporty jak
łyżwy i narty w zimie, łyżworolki w lecie, pływanie, tenis stołowy od 35 lat
kilka razy w tygodniu.
Może bys przede mną zwiewała, bo w końcu jestem troche wiekowy, Ty może dużo
młodsza, nie wiem...
I pamietaj, jak komus coś proponujesz, to nie znaczy, że kogoś zmuszasz...
Rozumiesz zadanie tej grupy?
Pozdrawiam Jurek M.

13. Data: 2006-06-09 18:22:40

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):
> Użytkownik "Damian" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Twój organizm po prostu domaga się cukrowców jak glukoza we krwi spadnie
> do niskiego poziomu. Znowu organizm "poczestujesz" węglowodanami",
> trzustka znowu wyrzuci dużo insuliny, poziom glukozy we krwi zacznie się
> bardzo szybko podnosić, jak osiągnie apogeum poziomu, bedziesz syty,
> poziom spadnie po np. pół godzinie i mózg znowu domaga się węglowodanów, i
> tak w kółko. Zaklęty krąg.

Organizm nie domaga się cukru, tylko magnezu, a czekolada zawiera magnez.

Żółtka jaj też zawierają magnez, może organizm domaga się jajek?...:)))

Jest to izależnienie organizmu od cukrowców. Jeżeli Kaju chcesz na ten temat
rozmawiać, to poznaj biochemiczne procesy w organizmie człowieka.
I choć z moimi zasadami nie zgadza się wiele osób, to jedzenie nadmiaru
słodyczy jest również tępione przez wszystkich lekarzy.
Pozdrawiam Jurek M.

--
Kaja

14. Data: 2006-06-09 19:16:55

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Organizm nie domaga się cukru, tylko magnezu, a czekolada zawiera magnez.

> Żółtka jaj też zawierają magnez, może organizm domaga się jajek?...:)))

Może?

> [...]
> I choć z moimi zasadami nie zgadza się wiele osób, to jedzenie nadmiaru
> słodyczy jest również tępione przez wszystkich lekarzy.

Nawet nie wiesz jak wielu lekarzy obżera się słodyczami. Niech im będą
na zdrowie :-)

--
Kaja

15. Data: 2006-06-09 19:28:30

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Nie szafuj niepotrzebnymi słowami. Ja nie podtykam tylko proponuję. albo
> ktos z mojej rady skorzysta albo nie.

Ok, trochę się wkurzyłam. Ja sama nie zniosłabym tego jakby ktoś mi
mówił co ja mam jeść, a czego nie jeść. Jem to na co mój organizm ma
ochotę. Ostatnio, codziennie zamiast normalnie ugotowanych ziemniaków na
obiad jem frytki. Trochę sadła przez to na brzuchu dostałam, ale trudno.

(Lody o których pisałem nie jem, bo
> ich nie lubię, ale wiem, że to jest skuteczny sposób dla wielu osób).

Szczególnie na gardło (prosto z zamrażalnika).

> [...]
> kilka razy w tygodniu.
> Może bys przede mną zwiewała, bo w końcu jestem troche wiekowy, Ty może dużo

Nie jestem jakąś siksą, mam dorosłą córkę.

> I pamietaj, jak komus coś proponujesz, to nie znaczy, że kogoś zmuszasz...
> Rozumiesz zadanie tej grupy?

To znaczy proponujesz tutaj ludziom zdrowe odżywianie, a sam się
"nieodpowiednio" odżywiasz?

Lecę teraz po jakieś słodkości na stację benzynową. Zachciało mi się
biszkopcików, a jak nie będzie to kupię sezamki :-)

--
Kaja

16. Data: 2006-06-09 20:09:11

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> I pamietaj, jak komus coś proponujesz, to nie znaczy, że kogoś zmuszasz...
> Rozumiesz zadanie tej grupy?

To znaczy proponujesz tutaj ludziom zdrowe odżywianie, a sam się
"nieodpowiednio" odżywiasz?

A skąd pomysł, że ja odżywiam się źle. Ja wiem, że odżywiam się doskonale.
Proponowanie innym jedzenia pewnych pokarmów (czy ograniczania innych),
samemu tych zasad nie stosując, byłoby nielogiczne z mojej strony. A nie
znoszę braku logiki w postępowaniu.

Lecę teraz po jakieś słodkości na stację benzynową. Zachciało mi się
biszkopcików, a jak nie będzie to kupię sezamki :-)

Jak człowiek ma świadomość, że słodycze mu szkodzą , a je je dalej, no cóż,
na to nic się nie poradzi, ale zapłacić musi za to każdy swoim zdrowiem
nadużywający tych słodkości.
Ja jadam czasem czekoladę z orzechami, często natomiast serniki i pączki
odpowiednio przyrządzone. Pączki i serniki są mniej słodsze od "normalnych",
nie są nigdy na margarynie i jest w nich dużo jaj, a nie jajek w proszku.
Pozdrawiam Jurek M.

17. Data: 2006-06-09 20:11:52

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> [...]

> słodyczy jest również tępione przez wszystkich lekarzy.

Nawet nie wiesz jak wielu lekarzy obżera się słodyczami. Niech im będą

Domyślam się... Wielu lekarzy też pali papierosy mówiąc pacjentom, że są
szkodliwe. ale to tylko źle o nich świadczy.
Lubisz alkohol? Wódkę, koniak, wytrawne wino? To bardzo zdrowe napoje jeżeli
są pite w małych ilościach nawet codziennie......
Pozdrawiam Jurek M.

18. Data: 2006-06-09 22:30:25

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> Lubisz alkohol? Wódkę, koniak, wytrawne wino? To bardzo zdrowe napoje jeżeli
> są pite w małych ilościach nawet codziennie......

Lubię szampana, ajer koniak i półsłodkie francuskie wino...ale dawno już
nie piłam.

--
Kaja

19. Data: 2006-06-09 22:42:06

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> [...]
> Proponowanie innym jedzenia pewnych pokarmów (czy ograniczania innych),
> samemu tych zasad nie stosując, byłoby nielogiczne z mojej strony. A nie

To pewnie dużo czasu spędzasz w kuchni, albo Twoja żona.
Pewnie liczysz kalorie i masz wagę w kuchni.

> [...]
> na to nic się nie poradzi, ale zapłacić musi za to każdy swoim zdrowiem

Mnie słodycze nie szkodzą. Nie objadam się za bardzo nimi.
Po prostu mam czasem takie napady.
Bardziej mi szkodzą frytki, które codziennie do obiadu robię.

> Ja jadam czasem czekoladę z orzechami,

Natomiast ja lubię zwykłą wedlowską, słodką.
Orzeszki to oddzielnie.

często natomiast serniki i pączki

Serniki i pączki też lubię, ale mam daleko do cukierni. Nie chce mi się
specjalnie tam jechać. Ostatnio upiekłam w domu taki pseudo torcik z
budyniem i galaretką.

> odpowiednio przyrządzone. Pączki i serniki są mniej słodsze od "normalnych",
> nie są nigdy na margarynie i jest w nich dużo jaj, a nie jajek w proszku.

Masz cukrzycę? Od nadmiaru jajek nie dostajesz uczulenia?

--
Kaja

20. Data: 2006-06-09 23:35:07

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):

> [...]
> znoszę braku logiki w postępowaniu.

To pewnie dużo czasu spędzasz w kuchni, albo Twoja żona.
Pewnie liczysz kalorie i masz wagę w kuchni.

Prawidłwa dieta, którą stosuję oszczędza czas w kuchni nawet do 50%, a je
się tylko 2 razy dziennie.

> [...]

Po prostu mam czasem takie napady.
Bardziej mi szkodzą frytki, które codziennie do obiadu robię.
Jeżeli wiesz, że Tobie szkodzą, to po co jesz?
Organizm czesto nam podpowiada co jest dla niego dobre, a co nie.
(Chyba, że ktoś napatrzył się na reklamę "espumisanu", dzięki któremu można
jeść wszystko...)))

>Masz cukrzycę? Od nadmiaru jajek nie dostajesz uczulenia?

Żółtko jajka jest jedynym produktem od którego nie może być uczulenia w
najmniejszym stopniu. Uczulenie może byc ewentualnie od białka jajka, czyli
jego otoczki białkowej. Ale to tylko u ludzi źle się odżywiających, mających
tzw. skazę białkową.
Pozdrawiam Jurek M.

HMB - czy mozna alkohol?
Vitaminy poprawiajace wyglad skory