Re: Nadmierne pocenie się.

Data: 2008-07-29 23:36:40
Temat: Re: Nadmierne pocenie się.
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

ffiona wrote:

> O kurczę! To może być prawda. Ja mam to samo, pocę się okropnie od
> jakiegoś dłuższego czasu. Teraz - po sugestii Tomka - poszukałam w
> googlach o objawach i ba! przyczynach niedoboru magnezu. Jakby opisywali
> mnie. Objawy niedoboru: nadpobudliwość, brak koncentracji, stany
> depresyjne, "nicsięniechcenie", pocenie się, wysoki cholesterol.
> Przyczyny: kawa, herbata, alkohol, stres, sport (w sensie pocenie się -
> więc tracenie magnezu, trzeba suplementować), jednostronne diety.
> Tomek, dzięki, to ja łaziłam tyle lat z tym po lekarzach, którzy badali mi
> [...]

Przede wszystkim, jeśli są niedobory magnezu, występują objawy takie jak:

- "skakanie" mięśni, leżysz spokojnie, a tu nagle jakiś pojedynczy mięsień
zaczyna żyć własnym życiem
- skakanie powieki
- wrażenie, że coś łazi po głowie
- tzw częstoskurcze serca, czyli wrażenie, że serducho nagle robi fikołka
- problemy z zasypianiem
- nawet jak długo śpisz, budzisz się zmęczona

Jeśli takie objawy występują, to na bank będzie niski poziom magnezu.

Druga rzecz, jeśli są niedobory magnezu, to do tego zapewne są i niedobory
innych pierwiastków i witamin. Zła dieta rzadko kiedy wypłukuje tylko jeden
pierwiastek.

Na www.nerwica.vegie.pl masz rozdział dotyczący magnezu, masz tam tez
opisane, jak prawidłowo go suplementować - tak, żeby nie zrobić sobie
krzywdy.