Nadopiekuncza czy czepialska?

161. Data: 2007-02-14 18:49:39

Temat: Re: Nadopiekuncza czy czepialska?
Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> To w takim razie czy do żony wylecę z domu czy z przychodni już nie ma
> znaczenia.
>
> Sylwia
No co ty, przecież kolejka u lekarza ci przepadnie ;)
A tak z drugiej strony to lecisz do żony i co dalej...ile czasu jesteś w
stanie na to poświęcić?
Lecisz z dzieckiem pod pachą czy ono nadal czeka w domu?
pozdrawiam
Ania(nadal tak tylko sobie gdybam)

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

162. Data: 2007-02-14 18:53:30

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> No co ty, przecież kolejka u lekarza ci przepadnie ;)

To się potem wepchnę ;-)

> A tak z drugiej strony to lecisz do żony i co dalej...ile czasu jesteś w
> stanie na to poświęcić?
> Lecisz z dzieckiem pod pachą czy ono nadal czeka w domu?

O rany, nie wiem, nie mam pojęcia, nigdy nie byłam w takiej sytuacji, a
pewnie nawet jak tu teraz sobie obmyślę cały plan na wypadek gdyby... to
pewnie i tak zupełnie inczej mogłabym się zachować jeśli by coś podobnego
się wydarzyło. Tfu, tfu, a kysz.
Ale tak myślę że gdybym musiała leciec z przychodni to bym zadzwoniła do
sąsiadki by poszła do dziecka (drzwi nie zamknął mąż) albo dzwoniła do babci
aż odbierze

Sylwia

163. Data: 2007-02-14 18:58:17

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:eqvlls$bag$6@node1.news.atman.pl...

> Boję się tylko, jakim Maciek będzie dzieckiem, bo Michał ma mnóstwo
> zabawek z małymi elementami i pewnie cięzko będzie mu wytłumaczyć, że one
> pójda na jakiś czas w odstawkę.

No niestety, u nas wszystkie małe elementy poszły w pudełko i na szafę.
A i tak nie wiem gdzie Maciek dorwał taki najmniejszy klocek lego i go
zjadł. Bym nawet nie wiedziała gdybym go nie ujrzała w kupie.

Sylwia

164. Data: 2007-02-14 19:03:44

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> To się potem wepchnę ;-)

Oooo...honorowy dawca krwi czy służba zdrowia? ;)

A skoro bierzesz pod uwagę możliwość wepchnięcia to, chyba, tym się
właśnie różnisz od "tego" męża.

> O rany, nie wiem[...] Ale tak myślę że gdybym musiała leciec z przychodni to bym
zadzwoniła do
> sąsiadki by poszła do dziecka (drzwi nie zamknął mąż) albo dzwoniła do
> babci aż odbierze
Ufff...i pomyśleć, że wystarczyło od razu tej sąsiadce szepnąć słówko,
żeby doglądała co się dzieje.
Jednak ten mąż to przewidujący facet. Trzebaby go zapytać dlaczego drzwi
nie zamknął. ;)
Babci nadal nie mieszam.

> Sylwia
pozdrawiam
Ania

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

165. Data: 2007-02-14 19:09:01

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oooo...honorowy dawca krwi czy służba zdrowia? ;)

Bezczelny pacjent? ;-)

> Ufff...i pomyśleć, że wystarczyło od razu tej sąsiadce szepnąć słówko,
> żeby doglądała co się dzieje.

A no pewnie że wystarczyło. Może mąż nie pomyślał?

> Jednak ten mąż to przewidujący facet. Trzebaby go zapytać dlaczego drzwi
> nie zamknął. ;)

Zapomniał? ;-)

> Babci nadal nie mieszam.

Bo babcia jakaś niewyraźna ;-)

Sylwia

166. Data: 2007-02-14 19:10:21

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> Jakbym wiedziała że do dziecka nikt za 10 minut nie przyjdzie (bo miała
> przyjsc mama) to obudziłabym babcię

Babci bym nie mieszała, jej stan został już gdzieś opisany.

lub zaprowadziła dziecko do sąsiadki
> (coś o sąsiadce Iwona wspominała)

sąsiadkę zaangażowałabym wcześniej (coś w stylu proszę popatrzeć czy nic
się nie dziejee, żona za 15min powinna być w domu).

> Co chcecie udowodnić?

"Gdyby powiedziałą, że właśnie dojeżdża to bym zostawiła śpiące dziecko
na te 10-15 minut wiedząc że żona zaraz będzie."

Że nigdy nie masz 100% pewności?

> Sylwia

pozdrawiam
Ania

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

167. Data: 2007-02-14 19:15:33

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> Bezczelny pacjent? ;-)
Kocham takich, gdy czekam w kolejce (z chorymi zatokami).

> A no pewnie że wystarczyło. Może mąż nie pomyślał?
> Zapomniał? ;-)
Aaaa, spieszył się do lekarza? Może jakaś fajna lekarka?

> Bo babcia jakaś niewyraźna ;-)
No, nieruchawa taka.

> Sylwia
pozdrawiam
Ania (bez Konrada, bo poszedł spać)

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

168. Data: 2007-02-14 19:18:11

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Babci bym nie mieszała, jej stan został już gdzieś opisany.

No ok

> [...]

> "Gdyby powiedziałą, że właśnie dojeżdża to bym zostawiła śpiące dziecko na
> te 10-15 minut wiedząc że żona zaraz będzie."

No nie mam. Się za bardzo wczułam w tego męża co już wyszedł ;-)

Sylwia

169. Data: 2007-02-14 19:20:30

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> No niestety, u nas wszystkie małe elementy poszły w pudełko i na szafę.
> A i tak nie wiem gdzie Maciek dorwał taki najmniejszy klocek lego i go
> zjadł. Bym nawet nie wiedziała gdybym go nie ujrzała w kupie.

O mój Ty Boże... To chyba edukację zacznę teraz.:)
--

Paulinka

170. Data: 2007-02-14 19:27:33

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:eqvdn0$ld9$1@news.onet.pl>

> No to jak w końcu robisz?
> Raz piszesz, że należy wysłuchać dziecka, a teraz, że nie słuchasz jego
> wersji.

Ok, źle się wyraziłam. Nie konfrontuję wersji dziecka z wersją ojca.
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

Szkodliwe prace domowe...
zielona szkoła (raz jeszcze) i pieniądze
Oilatum czy balneum hermal plus
Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images
Jak ubrać 10 latka na narty?