"Dzieci robią trumnę nauczycielce" - artykuł

1. Data: 2007-02-14 10:57:27

Temat: "Dzieci robią trumnę nauczycielce" - artykuł
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Umierająca na raka nauczycielka ze szkoły podstawowej dała swoim uczniom
ostatnie zadanie: dzieci budują dla niej trumnę - pisze portal metro.co.uk."

05.html

Dla mnie lekką makabrą podchodzi.

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

2. Data: 2007-02-14 11:18:29

Temat: Re: "Dzieci robią trumnę nauczycielce" - artykuł
Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał
w wiadomości news:equq07$d89$1@atlantis.news.tpi.pl...
> "Umierająca na raka nauczycielka ze szkoły podstawowej dała swoim uczniom
> ostatnie zadanie: dzieci budują dla niej trumnę - pisze portal metro.co.uk."

05.html

Those who can read English, see the article in metro.co.uk:

http://www.metro.co.uk/weird/article.html?in_article
_id=37254

Maciek

3. Data: 2007-02-14 12:16:21

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> napisał w wiadomości

> [...]
05.html

> Those who can read English, see the article in metro.co.uk:

Najbardziej ze wszystkiego podoba mi sie drugi komentarz do wersji
angielskiej;-)

Marta

4. Data: 2007-02-14 15:51:45

Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> wrote in message
> "Umierająca na raka nauczycielka ze szkoły podstawowej dała swoim uczniom
> ostatnie zadanie: dzieci budują dla niej trumnę - pisze portal
> [...]

Słusznie. O śmierci lepiej zapomnieć.
W ogóle śmerć to chyba najsilniejsze tabu w naszej współczesnej kulturze.

T. D.

5. Data: 2007-02-14 15:57:31

Od: "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> wrote in message
> "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> wrote in message

05.html

> Słusznie. O śmierci lepiej zapomnieć.
> W ogóle śmerć to chyba najsilniejsze tabu w naszej współczesnej kulturze.

... trochę szerzej napisałem o tym w wątku "amerykanizacja" z 25.10, na tej
grupie.
Wiem że nie wypada, ale polecam ;) bo nigdzie indziej nie spotkałem się z
takim ujęciem tematu.

T. D.

6. Data: 2007-02-14 16:01:56

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> napisał
| Słusznie. O śmierci lepiej zapomnieć.
| W ogóle śmerć to chyba najsilniejsze tabu w naszej współczesnej kulturze.

znam kilka lepszych pomysłów jak przedstawić dzieciom 4-11 letnim śmierć -
niekoniecznie budowanie trumien dla nauczycieli. I co dalej ? Pójdą jej
wspólnie wykopać grób ?

Śmierć jest naturalna rzeczą - w tym momencie IMHO została poddana
wynaturzeniu.

I nie, nie chciałabym żeby moja 6 letnie córka robiła mnie albo komukolwiek
innemu śmiertelnie choremu - trumnę.

--
Kasia + Weronika ( 6-latka )
gg 181718

7. Data: 2007-02-14 17:53:34

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:eqvbr2$ocq$...@a...news.tpi.pl,
złośliwa <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):
> [...]
>
> I nie, nie chciałabym żeby moja 6 letnie córka robiła mnie albo
> komukolwiek innemu śmiertelnie choremu - trumnę.

Na religii w klasie 4 chyba (albo 5) za zadanie domowe mieliśmy narydować
własny grób. Pomysł równie fajowy ;-(

pozdrawiam Tatiana
--
Nie wystarczy urodzić się człowiekiem, trzeba jeszcze nim być.

8. Data: 2007-02-14 19:16:36

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.02.2007, o godzinie 17.01.56, na
pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze, złośliwa napisał(a):

> Użytkownik "Tomasz Dryjanski" <i...@o...pl> napisał
>|
> znam kilka lepszych pomysłów jak przedstawić dzieciom 4-11 letnim śmierć -
> niekoniecznie budowanie trumien dla nauczycieli.

Dawaj... :)

> I co dalej ? Pójdą jej
> wspólnie wykopać grób ?

A jakby same na to wpadły, to byś zabroniła?

> Śmierć jest naturalna rzeczą - w tym momencie IMHO została poddana
> wynaturzeniu.

Hę?

> I nie, nie chciałabym żeby moja 6 letnie córka robiła mnie albo komukolwiek
> innemu śmiertelnie choremu - trumnę.

Mi by nie przeszkadzało.

*Habeck*
- Schutzbach

9. Data: 2007-02-15 08:37:42

Od: "Cancer" <a...@o...pl.WYTNIJ.TO.PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Na religii w klasie 4 chyba (albo 5) za zadanie domowe mieliśmy narydować
> własny grób. Pomysł równie fajowy ;-(

Ja pisałam swój nekrolog.
--
Karolina, Krystianek 17.02.2005 i Oleńka 18.09.2006

10. Data: 2007-02-15 10:08:01

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.02.2007, o godzinie 09.37.42, na
pl.soc.dzieci,pl.soc.dzieci.starsze, Cancer napisał(a):

> Ja pisałam swój nekrolog.

To było dla mnie tak traumatyczne przeżycie, że nawet nie pamiętam, czy coś
takiego pisałem. ;)

*Habeck*
- Schutzbach

Nadopiekuncza czy czepialska?
Szkodliwe prace domowe...
zielona szkoła (raz jeszcze) i pieniądze
Oilatum czy balneum hermal plus
Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images