[Gdańsk] Szkoly podstawowe

1. Data: 2007-02-14 11:14:22

Temat: [Gdańsk] Szkoly podstawowe
Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jak w temacie...
Czy sa jakies rankingi albo cos?
Podobno im szybciej sie zapisze tym lepiej. Obled.

Isc z moda/trendem czy czekac az moj synek dorosnie (teraz 3.5), bedzie w
wieku rekrutacyjnym i wtedy szukac?
O co tu chodzi?

Mozecie podzielic sie doswiadczeniami? Dzielnice ktore mnie interesuja to
Wrzeszcz i Starówka.

Pozdrawiam
Vx

2. Data: 2007-02-15 18:36:20

Temat: Re: [Gdańsk] Szkoly podstawowe
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> O co tu chodzi?
>
> Mozecie podzielic sie doswiadczeniami? Dzielnice ktore mnie interesuja to

To zależy, czy szukasz szkoły prywatnej, czy państowej. Moja szwagierka
zapisała córkę do szkoły de la salle chyba w 2001 roku na rok szkolny
2006/2007, bo to szkoła podobno na poziomie i w ogóle. Ja Weronikę zapisałam
do szkoły państwowej, najbliższej domu, SP nr 45 na Matki Polki, w roku
"poborowym", o problemach z nauczycielką żaliłam się nawet na tej grupie. Po
tragicznej zerówce przeniosłam córę do SP 39 na Obywatelskiej, jestem bardzo
zadowolona, od pierwszej klasy jest informatyka i angielski, Młoda jest pod
opieką logopedy, chodzi na gimnastykę korekcyjną. Dla potrzebujących
prowadzona jest terapia pedagogiczna, można wybierać z kilku kółek
zainteresowań. Poza tym ze spraw technicznych, szkoła czysta, z nową
wykładziną, nowymi oknami, zamykana na domofon, boksy w szatni też zamykane
na klucz. Ogólnie dla tej szkoły 5-, za to, że maluchy mają WF na korytarzu
a przebierają się do niego w ogólnej szatni, zamiast w jakimś cieplejszym
pomieszczeniu albo chociaż w swojej klasie.

Orka, mama drugoklasistki

3. Data: 2007-02-16 07:50:19

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| a przebierają się do niego w ogólnej szatni, zamiast w jakimś cieplejszym
| pomieszczeniu albo chociaż w swojej klasie.

Witam i dziekuje za odpowiedz.
Dzwonilem do de la Salle ale tam zapisy na rocznik mojego Jaska juz na gruba
liste rezerwowowa.
Poza tym rozmawialem z czlowiekiem ktory ma tam corke od dwoch lat i facet
ma watpliwosci co do poziomu...
Fajnieby bylo znalezc dobra szkole gdzies "pod nosem". Dziekuje za typ z ul
Obywatelskiej.
Sprobuje dzis zadzwonic do kuratora jakiegos. Moze cos podpowie. A moze maja
jakies wewnetzre rankingi.

Pozdrawiam
Wojtek i Janek (3.5)

"Dzieci robią trumnę nauczycielce" - artykuł
Nadopiekuncza czy czepialska?
Szkodliwe prace domowe...
zielona szkoła (raz jeszcze) i pieniądze
Oilatum czy balneum hermal plus