Re: [Gdańsk] Szkoly podstawowe

From: "Orka" <o...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: [Gdańsk] Szkoly podstawowe
Date: Thu, 15 Feb 2007 19:36:20 +0100

Użytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
news:equr4m$35k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Jak w temacie...
> Czy sa jakies rankingi albo cos?
> Podobno im szybciej sie zapisze tym lepiej. Obled.
>
> Isc z moda/trendem czy czekac az moj synek dorosnie (teraz 3.5), bedzie w
> wieku rekrutacyjnym i wtedy szukac?
> O co tu chodzi?
>
> Mozecie podzielic sie doswiadczeniami? Dzielnice ktore mnie interesuja to
> Wrzeszcz i Starówka.

To zależy, czy szukasz szkoły prywatnej, czy państowej. Moja szwagierka
zapisała córkę do szkoły de la salle chyba w 2001 roku na rok szkolny
2006/2007, bo to szkoła podobno na poziomie i w ogóle. Ja Weronikę zapisałam
do szkoły państwowej, najbliższej domu, SP nr 45 na Matki Polki, w roku
"poborowym", o problemach z nauczycielką żaliłam się nawet na tej grupie. Po
tragicznej zerówce przeniosłam córę do SP 39 na Obywatelskiej, jestem bardzo
zadowolona, od pierwszej klasy jest informatyka i angielski, Młoda jest pod
opieką logopedy, chodzi na gimnastykę korekcyjną. Dla potrzebujących
prowadzona jest terapia pedagogiczna, można wybierać z kilku kółek
zainteresowań. Poza tym ze spraw technicznych, szkoła czysta, z nową
wykładziną, nowymi oknami, zamykana na domofon, boksy w szatni też zamykane
na klucz. Ogólnie dla tej szkoły 5-, za to, że maluchy mają WF na korytarzu
a przebierają się do niego w ogólnej szatni, zamiast w jakimś cieplejszym
pomieszczeniu albo chociaż w swojej klasie.

Orka, mama drugoklasistki