Nadopiekuncza czy czepialska?

221. Data: 2007-02-15 12:32:40

Temat: Re: Nadopiekuncza czy czepialska?
Od: "Kasia&Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>
napisał w wiadomości news:equue4$od$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Masz u mnie pętko salamiego jako grand prix w konkursie na makabreskę
> roku.
>
> Pozdrawiam
> H. (kiedyś to się atrament bodaj z galasów dębowych robiło...)

Od dziś Siwa i Hanka (jednocześnie) mają u mnie 1 miejsce zabawiaczy/ek.
Dawno się tak nie uśmiałam... no może przy opisie przez Siwą homeopatii,
niedawno.

Pozdrawiam, Kasia.

Mateusz 25.02.2004
Marcin 25.05.2005
Magdalena 19.01.2007

222. Data: 2007-02-15 13:46:06

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytalam wszystko, ide pracowac nad nowymi kanalami komunikacji ;-)

podziwiam Cię. Ja nie dałam rady.

pozdrawiam,
ewa

223. Data: 2007-02-15 14:00:28

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):
Ja
> wiem że powinnam zasięgnąć porady psychologa (moja siostra już to
> zrobiła) ale jakoś nie mam czasu/odwagi się do tego zabrać

No to pierwsze koty za płoty: Susan Forward "Toksyczni rodzice".

> Problemem sa wspomnienia, stosunek rodziców do mnie, tego nie da się
> zmienic i naprawić.

Ale można zmienić własny stosunek do rodziców
Justyna
GG 6756000

224. Data: 2007-02-15 14:04:05

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> A zapomnij.
> Jasiek mógłby spać nawet na desce nabitej gwoździami gdyby tylko
> mamusia leżał obok ;-)

O matkokochana. To ja już nic nie napiszę.
" Czułem się taki samotny...", godzina 02.15.

Justyna
GG 6756000

225. Data: 2007-02-15 16:32:01

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> podziwiam Cię. Ja nie dałam rady.

Czytać czy naprawiać kanały?

;-)

Sylwia

226. Data: 2007-02-15 16:36:40

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> A ja jakoś na takich nie trafiam :-)

Chyba się przepiszę ;)

> Sylwia

pozdrawiam
Ania (z Konradem "na plecach")

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

227. Data: 2007-02-15 16:40:06

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Na chodzie, to znaczy przyjdą niedługo i powiedza - a tatuś to już dawno
> spi..

Ja tak robiłam mojej mamie, tzn. przychodziłam i mówiłam "mamusia już
śpi" :)
A później tak robiła moja siostra.
Moje dziecko tego nie odziedziczyło.

> pozdrawiam Tatiana
ppozdrawiam
Ania

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

228. Data: 2007-02-15 16:49:16

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IwonaW napisał(a):

> Qrcze, dziewczyny bez szklanej kuli do was ani przystap ;-))))
No, pamiętaj ;)

> Co ja bede z upartym chlopem gadac, dam wam znac co i jak i wy juz mi
> wszystko pieknie przetlumaczycie z jego na moje, analize zrobicie,

Bez problemu.
Na kiedy ta analiza?
> kilka wariantow zapasowych opracujecie w promocji

nie, nie, nie . Bez promocji.

> DZIEKI!!!! :-)))))
Nie ma za co.
Obstawiam, że powiedziałaś chłopu kiedy mniej więcej będziesz (mogło to
być dzień wcześniej, oni mają zadziwiającą pamięć do takich rzeczy).
Stwierdził, że śpiącemu dziecku nic się nie stanie przez ten czas.
Wyszedł i zapomniał zamknąć drzwi. Coś tam jeszcze było?

> Iwona

pozdrawiam
Ania

> (musze sprawdzic te lekarke.......)

Chcesz jakieś podpowiedzi?

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

229. Data: 2007-02-15 17:00:33

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga napisał(a):

> Znamy go tylko z relacji jednej ze stron i to chyba nieprzychylnie do babci
> nastawionej.

Fakt.

> Jakoś dość często pada tu hasło typu z moją mamą bym zostawiła, nic mu/ jej
> się stanie, z teściową NIGDY.
Moje równie chętnie zostaje z jedną bacią jak i z drugą, co nie zmienia
faktu, że chorej babci dziecka nie zostawiam. człowiek chory musi mieć
czas by wyzdrowieć.

Teściową mam bliżej jeśli ma to jakieś znaczenie.
pozdrawiam
Ania

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

230. Data: 2007-02-15 17:05:02

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:eqvf3p$h94$1@news.onet.pl>

> Wysoce nieodpowiedzialne (o ile oczywiście nie ma innego wyjścia).
O, sama sobie odpowiedziałaś. Nie mam z kim zostawić, męża nie ma idę z
małym.

> To w jakim celu siadacie z brzegu, skoro tak czy siak zarazki fruwają
> wszędzie?

Żeby nie przeszkadzać innym chorym.
pozdrawiam
Ania

--
strona Konrada: www.konrad.fotokam.net

Szkodliwe prace domowe...
zielona szkoła (raz jeszcze) i pieniądze
Oilatum czy balneum hermal plus
Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images
Jak ubrać 10 latka na narty?