Nadżerka

1. Data: 2002-10-11 06:49:15

Temat: Nadżerka
Od: "jaguar" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chcialam sie dowiedziec ktory ze sposobow usuwania nadzerki jest lepszy:
wypalanie czy zamrozenie? Zaznaczam, ze jeszcze nie rodzilam.

2. Data: 2002-10-11 08:38:29

Temat: Re: Nadżerka
Od: "Dziubek" <d...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymrażanie
Ponadto całkowicie bezbolesne, bez blizn i zrostów.

Dziubek
ICQ 165702315

3. Data: 2002-10-11 11:57:27

Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój ginekolog twierdzi, że dopóki kobieta nie urodzi to żaden sposób oprócz
farmakologicznych. Chyba, że trzeba koniecznie. Ale z doświadczenia powiem,
że wymrażanie - oprócz tego, że w portfelu mi ubyło 200 zł nie dało nic - po
2 m-cach nadżerka powróciła.
Kama

4. Data: 2002-10-11 13:35:02

Od: "jaguar" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wlasnie jestem przed. Moja kolezanka dzisiaj zrobila sobie male
wypalanko, ale podobno jakas super maszyna, ktora wypala tylko te martwe
komorki (albo chore - nie pamietam jak dokladnie mowila). Ja postanowilam
zamrozic. Na pytanie do Pani doktor czy moge to wyleczyc farmakologicznie,
dowiedzialam sie NIE!!! Po czym powiedziala, ze tylko u niej i tylko za 200
zl. Ale poszlam jeszcze do innego lekarza i on dla mi skierowanie do
przychodni, wiec za darmo. Ciekawe tylko jak dobrze... Ale czekam z nadzieja
na ten dzien .

5. Data: 2002-10-14 07:43:23

Od: "jaguar" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rowiniez slyszalam opinie, ze kobieta przed pierwsza ciaza nie powinna
robic takiego zabiegu, ale moja Pani doktor na takie stwierdzenie
powiedziala, ze w takim razie powinna mnie leczyc kolezanka (od niej sie
tego dowiedzialam) i absolutnie musze to u niej zrobic. Cena 200 zl. Poszlam
do innego lekarza i dal mi skierowanie do przychodni, gdzie bede miala
zrobione zamrozenie za darmo.

POCZYTAJCIE
Badanie włosa
taryfikator uslug medycznych