Nagniotek - czyli o krok do rozwodu

1. Data: 2001-05-18 20:25:55

Temat: Nagniotek - czyli o krok do rozwodu
Od: "GMG" <g...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy listowicze, biegli w tajemnej wiedzy medycznej. Mimo, ze zwracam sie
z tak babalnym (niby) tematem to PROSZE - pomozcie!!!!
Od 3 miesiecy malzonka probuje zwalczyc odcisk na palcu stopy. Nie pomagaja
zadne masci, plastry i inne wynalazki.
Nie pomaga moczenie, scinanie zyletka i zabiegi kosmetyczki. Nie pomogl
lekarz do ktorego sie zwrocila. Pomozcie bo z racji co wieczornego zajecia
malzonki doprowadzi to do rozpadu malzenstwa (dzisiaj jest to juz 3 godzina
pracy nad nagniotkiem)
Z gory dziekuje. Jezeli mozna to prosze na priva
Z powazaniem
Grzegorz M. Godlewski

2. Data: 2001-05-18 20:30:54

Temat: Re: Nagniotek - czyli o krok do rozwodu
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GMG napisał:

> [...]
> malzonki doprowadzi to do rozpadu malzenstwa (dzisiaj jest to juz 3 godzina

Czy nie uwazasz ze inteligentna i dobrze wychowana kobieta
zamiast powiedziec, ze nie ma ochoty na amory
znalazla neutralny sposob aby odmowic ;)

Wieczorem nagniotka zwalcza, a w ciagu dnia smaruje aby rosl coraz wiekszy ;)
Jacek

3. Data: 2001-05-18 21:23:45

Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Niech wam bog blogoslawi, dziekuje wam, w zyciu sie tak nie
usmialem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Data: 2001-05-18 21:29:34

Od: "driada" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

GMG :
> Od 3 miesiecy malzonka probuje zwalczyc odcisk na palcu stopy. Nie
pomagaja
> zadne masci, plastry i inne wynalazki.

ja walczylam z kilkoma odciskami... ani plastry, ani masci ani nic....
az wreszcie znalazlam metode walki, ktora jak na razie daje calkiem niezle
rezultaty i odciski sa na najlepszej drodze do calkowitego znikniecia...
mianowicie kilka razy dziennie, jak tylko moge czesto, mocze stopy i
scieram odciski tarka kosmetyczna, nie pumexem!, potem traktuje stopki
peelingiem (raz dziennie), smaruje kremem , spryskuje talkiem i juz :)

--

Lady driada, Member of SC, OM pss,
TTChup, IL PSS i cholera jeszcze wie co

5. Data: 2001-05-19 08:11:20

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GMG" <g...@2...pl> napisał w wiadomości

> Od 3 miesiecy malzonka probuje zwalczyc odcisk na palcu stopy. Nie
pomagaja
> zadne masci, plastry i inne wynalazki.

A może to nie nagniotek, ale rodzaj kurzajki?. Moja żona po wielu różnych
bezskutecznych próbach z wymrażaniem włącznie, zwalczyła to smarując 2x
dziennie witaminą E.

Jacenty

6. Data: 2001-05-19 19:01:56

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W moim przypadku sprawdził się aloes - to taki kwiatek doniczkowy z kolcami.
Zrywasz liść, myjesz, rozłupujesz go na pół wzdłuż palcami (Boże broń nożem
albo czymś metalowym) i tym miąższem przykładasz do uprzednio startego
pumeksem miejsca (najlepiej żeby poszła krew). Robisz opatrunek i trzymasz
całą noc. Jeżeli będzie bardzo szczypało bierzesz proszki na sen i idziesz
spać. Powtarzasz w miarę potrzeby. Powodzenia!

Elizabeth

Użytkownik GMG <g...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9e40ks$7r8$...@n...tpi.pl...

7. Data: 2001-05-19 19:59:20

Od: "Kamelot" <k...@s...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup sobie jakąś maść keratolityczną-np SolcoKerasal,tylko praestudiuj ulotkę
,bardzo dobra...

8. Data: 2001-05-21 16:15:19

Od: "TP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem , nie szkoda jej dnia ( i nocy) na taki bzdet?
Wyślij ją np. na kajaki to wymoczy nagniotka w wodzie, błocie itd. a i
psychika odpocznie jej i tobie.
I znowu będzie ciepło i miło.....
Boję się, że w najbliższym czasie zobaczę w TV serię reklam na nagniotki dla
PAŃ....

Pozdrawiam
Bruno64

Nie jest to całkiem kpina...

9. Data: 2001-05-25 16:24:16

Od: "hobis" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>całą noc. Jeżeli będzie bardzo szczypało bierzesz proszki na sen i idziesz
>spać. Powtarzasz w miarę potrzeby. Powodzenia!

To jest sposob dla masochistow ???

Odżywianie a zdrowie
metanabol
Pylki traw /HELP!!!