Nalesniki z mózgiem

1. Data: 2000-03-24 09:38:41

Temat: Nalesniki z mózgiem
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wygrzebalam niedawno stary przepis na nalesniki z mózgiem. W związku z
tym mam pytanie. W przepisie nigdzie nie bylo podane jaki mózg mozna
użyc ( przepis polski a więc na pewno NIE z małpy ) I drugie pytanie do
grupowiczów- czy ktoś może jadł juz coś w tym stylu? Jak smakuje mózg?
Zastanawiam sie czy robić, bo szkoda byłoby mi potem wyrzucać potrawę.
Może ktoś zna inny ciekawy przepis w tym temacie?
aga

1. Data: 2000-03-24 11:22:42

Temat: Re: Nalesniki z mózgiem
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fghfgh napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...
> [...]
>Zastanawiam sie czy robić, bo szkoda byłoby mi potem wyrzucać potrawę.
>Może ktoś zna inny ciekawy przepis w tym temacie?

Normalnie smakuje.
Wieprzowy lub cielecy zrobiony z jajkiem i cebulka

Marek

1. Data: 2000-03-24 11:58:28

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wieprzowy lub cielecy zrobiony z jajkiem i cebulka
>
> Marek

dziekuje
aga

1. Data: 2000-03-24 13:25:56

Od: "inz. Mamon" <i...@p...wytnijto.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwariuje... normalnie lubie jesc miesko, ale jak sobie pare razy
powtorze: mozg-mózg-mózg-szaro-różowy, cieply, parujący mozg... 8O~``
Cannibal Corpse i te klimaty...

<inz. Mamon>

1. Data: 2000-03-24 14:05:41

Temat: Odp: Nalesniki z mózgiem
Od: w...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fghfgh <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
potrawę.
> Może ktoś zna inny ciekawy przepis w tym temacie?

proszę obejrzeć "szamankę" to zrezygnujesz...

--
wojmat
OOO

1. Data: 2000-03-24 14:08:29

Temat: Re: Odp: Nalesniki z mózgiem
Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@p...pl wrote:
proszę obejrzeć "szamankę" to zrezygnujesz..

oglądalam :)))
ale lubie eksperymentowac :))

1. Data: 2000-03-24 17:45:12

Od: "zsznr1klobuck" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A i co by się nie napisało-koleżanko- to i tak nie zabraknie ochoty na
wbicie zębów wołowinę. Pozdrowienia.

1. Data: 2000-03-24 17:50:25

Od: "zsznr1klobuck" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimo tego, będę kochał wołowinę i znowu ją między zęby... Pozdrowienia dla
agal1.

1. Data: 2000-03-24 18:11:35

Od: j...@d...zabrze.pl (Jerzy Matysiakiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Jak smakuje mózg?
| Zastanawiam sie czy robić, bo szkoda byłoby mi potem
wyrzucać potrawę.
| Może ktoś zna inny ciekawy przepis w tym temacie?
| aga

Najlepiej cielęcy. Takze wieprzowy.
Jest pyszny.
Usmazyc szybko na patelni z jednym jajkiem /rozklocic
widelcem jak jajecznice/, potem solic

Jerzy

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-03-24 18:11:36

Od: j...@d...zabrze.pl (Jerzy Matysiakiewicz) szukaj wiadomości tego autora

| proszę obejrzeć "szamankę" to zrezygnujesz...

> [...]
Lepszy przepis jest w Hannibalu Toma Harrisa

Jerzy

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

mikser do lodu
Sałatka żydowska - Jak zrobić?
KUCHNIA CHIŃSKA JEST NAJLEPSZA NA ŚWIECIE
Gołąbki
NALEWKI ! NALEWKI !