Naprawiam błędy

1. Data: 2004-06-10 11:43:15

Temat: Naprawiam błędy
Od: "Sumada" <j...@p...onet.pll> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym jest tu taka lokalna tradycja, że jak nowicjusz wchodzi, to
przynosi wkupne.
Zakłada nowy watek, ładnie się wita i zamieszcza jakiś smakowity przepis.

Witam się ładnie.
Ale skąd mam wziąć smakowity przepis? Nie bryluję w kuchni, chociaż rodzina
nie narzeka... Czasem nawet usłyszę od męża - "twoje pierogi były lepsze."
Nie wiem czy na grupie o takiej nazwie - można zamieszczać taki przepis.
Podała mi go znajoma w przelocie.
Składniki:
-biszkopt
-4 galaretki w różnych kolorach
-2 lub trzy kremy do tortów ("Cykoria S.A", Emix.)
-dowolne owoce sezonowe lub z puszki
Wykonanie:
Krem do tortu zmiksować w mniejszej ilości mleka niż pisze na opakowaniu (o
ok. 20%), wmiksować dobraną kolorystycznie do kremu galaretkę - rozpuszczoną
w szklance wody i już gęstniejącą - wylać na biszkopt. Schłodzić aby
stężało. Zrobić drugą warstwę (lub nawet trzy - zależy ile zmieści się na
blaszce). Na wierzch owoce zalane galaretką.

Jest to prostackie ptasie mleczko - ale niestety my lubimy takie prostackie
rzeczy i jeszcze się tego nie wstydzimy ;)
Pozdrawiam. Sabina.

1. Data: 2004-06-10 11:49:59

Temat: Re: Naprawiam błędy
Od: "Sumada" <j...@p...onet.pll> szukaj wiadomości tego autora

"Poza tym jest tu taka lokalna tradycja, że jak nowicjusz wchodzi, to
przynosi wkupne.
Zakłada nowy watek, ładnie się wita i zamieszcza jakiś smakowity przepis.
Sowa"
- przepraszam za braki

1. Data: 2004-06-10 12:00:59

Od: "mruczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sumada" <j...@p...onet.pll> napisał w wiadomości
> Poza tym jest tu taka lokalna tradycja, że jak nowicjusz wchodzi, to
> przynosi wkupne.
> Zakłada nowy watek, ładnie się wita i zamieszcza jakiś smakowity przepis.
Nie ma tutaj żadnej takiej prowincjonalnej tradycji. Kiedyś za bassettyzmu
tak było.
Teraz jest to publiczna, otwarta grupa dyskusyjna, gdzie każdy ma dostęp i
nikt nie musi spełniać żadnych takich bzdurnych wymagań. Publiczna grupa
dyskusyjna charakteryzuje się dostępnością dla każdego. Natomiast prywatne
grupy dyskusyjne, jak wymarła zupełnie grupa dyskusyjna pani Bassett (4
ogłoszenia w maju) na hooYa wymagają różnych fantów, podawania danych
osobowych prababki, rozmiaru sztucznej szczęki dziadka Zenona i tym podobne.
Są to niegroźne wariactwa właścicieli takich grup, co zresztą skutkuje
powolną śmiercią netową.
mruczek

1. Data: 2004-06-10 12:32:08

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

rodzina
> nie narzeka... Czasem nawet usłyszę od męża - "twoje pierogi były lepsze."

No to na te pierogi też daj. :-)
Niby ptasie mleczko tez ładne w sumie wyszło.

Sowa

1. Data: 2004-06-11 09:56:08

Od: "Sumada" <j...@p...onet.pll> szukaj wiadomości tego autora

Niby ptasie mleczko akurat machnęłam na czwartek - z ogromnymi
truskawami.... Dlatego przyszło mi pierwsze do głowy. Mam swoje ulubione
jedzonka, ale są to zwykłe, popularne rzeczy i każdy je zna. Pare ciast
ulubionych napiszę na czasie - co prawda za książkami, ale warto je
popularyzować bo są pyszne.
Przywitanie i wkupne to przecież nic złego i może być sympatyczne.
Widzę pewne animozje pomiędzy niektórymi osobami, ale jeszcze nie bardzo się
orientuję.... : )
Ps. Pierogi - to były najzwyklejsze wigilijne z kapustą i grzybami - ale
były lepsze od pierogów teściowej : )))

1. Data: 2004-06-11 11:59:23

Od: "mruczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przywitanie i wkupne to przecież nic złego i może być sympatyczne.
E tam...wkupne to prowincjonalizm, jak osławiony "karniak", gdzie zapite
mordy wmuszają w kogoś zabójcze ilości alkoholu. Kiedyś wlano jednemu
"osłowi" pół litra w kufel i wypił... impreza się dla niego skończyła za 10
minut. Bardzo to było sympatyczne.
> Widzę pewne animozje pomiędzy niektórymi osobami, ale jeszcze nie bardzo
się
> orientuję.... : )
Tu nie ma żadnych animozji.
Tępimy osoby, które się skompromitowały rok temu, a teraz wracają i udają,
że nic się nie stało. Bez słowa wyjaśnienia, czy przeproszenia grupy za
obelgi.
Taką osobą jest pani magdalenka... przedstawiająca się tu jako dobra ciocia
zusa.
mruczek

1. Data: 2004-06-11 12:13:40

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że nic się nie stało. Bez słowa wyjaśnienia, czy przeproszenia grupy za

co za 'tępimy'? Znaczy kto tępi? No chyba że jesteś dżudżu w kolejnej
odsłonie - wtedy jako dżdżownica możesz mówic o sobie w liczbie mnogiej.

Moze jakis przepis zamiast tej zdartej płyty czyli czepiania się Magdy?

Basia

1. Data: 2004-06-11 12:27:10

Od: "mruczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moze jakis przepis zamiast tej zdartej płyty czyli czepiania się Magdy?

Grupa dyskusyjna nie jest zbiorową książką kucharską, a Magdy nikt się nie
czepia, bo na tej grupie wstyd się przyznać, ze zna się kogoś takiego.
Takich wpuszczało się schodami kuchennymi (jeśli byli użyteczni), a nie na
salony, gdzie Państwo rozmawiają.
mruczek

1. Data: 2004-06-11 12:43:32

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mruczek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Grupa dyskusyjna nie jest zbiorową książką kucharską,

ale dotyczy rozmow na tematy kuchenne, a Twoje wypowiedzi nic wspólnego z
tematem grupy nie mają.

No to po co piszesz coś takiego??

Basia

1. Data: 2004-06-11 12:52:41

Od: "mruczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale dotyczy rozmow na tematy kuchenne, a Twoje wypowiedzi nic wspólnego z
> tematem grupy nie mają.

dostosowuję się do ogólnego tu panującego porządku. Teraz i tak jest dobrze,
bo walkie! z Lia nie rozmawiają o ginekologach, a ta pierwwsza, że ją
"dziura boli". Poza tym moje wypowiedzi są różnie związane z tematem grupy,
bo problem spożywania pokarmów nie jest tylko problemem rozdrobnienia w
gębie z udziałem enzymów, dalszej drogi w układzie pokarmowym uwieńczonym
wydaniem stolca. Temat grupy dotyczy różnych aspektów społecznych związanych
z kuchnią i obżeraniem się (lub katowaniem się niejedzeniem i obrzydzaniem
ludziom jedzenia).

> No to po co piszesz coś takiego??

Widocznie myślimy o różnych osobach, ja o hucpiarze, Ty o jakiejś szacownej
Znawczyni Kuchni i sawu..coś tam.
mruczek

deska do krojenia
pizza porażka(chyba)