Narkotyki

181. Data: 2009-05-29 20:05:12

Temat: Re: Narkotyki
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ale gdzie ta - hektar trawnika .
> Natomiast Aiszka tylko piszka - i to jest właśnie ten ból...
>
> PS. Muszę chyba strzelić fotki moich wyczynów z sosną i spirytusem..

Strzel. Będzie dokumentacja do pracy magisterskiej na psychologii.
Ciekawy z Ciebie przypadek.

--

Paulinka

182. Data: 2009-05-29 20:06:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 20:16:04 +0200, jadrys napisał(a):

> (...)
> Życie to nie tylko płatki na śniadanie, pełnia księżyca, miesiąc Maj i
> wiersze Szymborskiej..

Oczywiście. To tylko kwestia wyboru - co wybierzesz, to masz.

183. Data: 2009-05-29 20:09:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 21:12:55 +0200, jadrys napisał(a):

> Lepiej zejdźmy na ziemię.. Ja zdaję sobie sprawę z bardzo wielu rzeczy.
> ale jednak próbuję robić tylko te które są w moim zasięgu..

Ja też. Narkotyki i przypadkowy seks też są w moim zasięgu, ale ich nie
próbuję. Podobnie - nie farbuję się na rudo, bo mam wyobraźnię...

.

> Też gustuje w najlepszym, ale sama wiesz - lepszy rydz niż nic...

Czyli podejmujesz ryzykowne wybory w desperacji? - to zmienia sprawę.
O rydzach coś tam wiem, ale dla mnie często lepsze jest nic, niż robaczywy
rydz.

184. Data: 2009-05-29 20:12:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 22:04:13 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie rozmawiajmy na temat finansów. Ostatnio pomyliłaś manko z
> inwentaryzacją...

Tylko tak sobie to zinterpretowałaś - wolno Ci.

185. Data: 2009-05-29 20:14:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 22:05:12 +0200, Paulinka napisał(a):

> Strzel. Będzie dokumentacja do pracy magisterskiej na psychologii.

Dla Ciebie? Robisz drugi fakultet?

> Ciekawy z Ciebie przypadek.

Dlatego mnie tak nie znosisz, bo jesteś dosyć typowym, czyt.: mało ciekawym
przypadkiem. Ciekawe przypadki nigdy nie mają przyjaciółeczek :-)

186. Data: 2009-05-29 20:16:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Tylko tak sobie to zinterpretowałaś - wolno Ci.

Inaczej Twój poziom wiedzy tak Ci podpowiada.

--

Paulinka

187. Data: 2009-05-29 20:16:43

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Użytkownik "jadrys" <c...@y...com> napisał w wiadomości
>>
> Szokuje mnie, gdy _heteroseksualista_ uprawia seks _homoseksualny_
> (z wlasnej nieprzymuszonej woli, z ciekawosci, dla jaj (sic!), dla picu,
> z nudow etc.).

Wiesz sytuacja była wtedy złożona, była luźna impreza, parę skrętów parę
kieliszków no i stało się.. Na trzeźwo pewnie do niczego by nie doszło.

> Dziwi, szokuje i jakos srednio wierze w jego
> heteroseksualizm.

Tak myślę że tamten facet też nie musiał być homkiem (bardzo kiepsko
robił loda)..

> Tak. Zdecydowanie tak. Nie mam jednak ochoty na zaglebianie
> sie w Twoja orientacje seksualna :) To Twoja orientacja :)

Tu nie ma żadnych niedomówień 100% hetero..

> Ale wtym przypadku to nie jest kwestia zakazany/niezakazany, tylko
> mam na cos ochote/nie mam, odczuwam potrzebe/nie odczuwam.

Nie, nie ,nie, nie odczuwałem potrzeby ani nie miałem ochoty, inne
czynniki odegrały role w tym co zaszło..

> Aha... Czyli nalezy sie zmuszac do czegos, co budzi lęk, wstret badz
> niechec
> (mowimy o rzeczach, na ktore mamy wplyw i ktore sa calkowicie od nas
> zalezne), poniewaz wg. Ciebie zycie to nie tylko miesiac maj, ale tez
> listopad... ;)
>
> Oj, cos sie pogubiles :) Czyzbys teraz twierdzil, ze celem zycia jest
> celowe
> sprawianie sobie przykrosci i postepowanie wbrew sobie?
>
> Pozdrawiam,
> F.

Celem życia powinno być poznawanie go dogłębnie (oczywiście na miarę
możliwości).. Chodząc tylko jasnymi ścieżkami nigdy się nawet nie
zbliżymy do odkrycia wielkiej zagadki bytu..

188. Data: 2009-05-29 20:22:37

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dla Ciebie? Robisz drugi fakultet?

Niekoniecznie dla mnie. Nie dokończyłam studiów. Niemniej znam kilka
osób, które piszą pracę magisterską w oparciu o nowe internetowe
indywidua i całą otoczkę Internetu.

> Dlatego mnie tak nie znosisz, bo jesteś dosyć typowym, czyt.: mało ciekawym
> przypadkiem. Ciekawe przypadki nigdy nie mają przyjaciółeczek :-)

Ja Cię nawet nie znam. Nie zgadzam się z Twoimi poglądami, a że nie
piszesz merytorycznie, to się nie dziw, że oceniam 24 cm. Dajesz
wszystkim pole do popisu.

--

Paulinka

189. Data: 2009-05-29 20:25:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 22:16:43 +0200, jadrys napisał(a):

> Celem życia powinno być poznawanie go dogłębnie (oczywiście na miarę
> możliwości).. Chodząc tylko jasnymi ścieżkami nigdy się nawet nie
> zbliżymy do odkrycia wielkiej zagadki bytu..

Chyba ODbytu... a to mnie nie kręci jakoś...

190. Data: 2009-05-29 20:27:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 May 2009 22:22:37 +0200, Paulinka napisał(a):

> [...]
>
> Ja Cię nawet nie znam. Nie zgadzam się z Twoimi poglądami, a że nie
> piszesz merytorycznie, to się nie dziw, że oceniam 24 cm. Dajesz

Ale 24 cm to prawda, jak wszystko pozostałe - cóż, rozumiem, że moje życie
jest dla Ciebie jednym wielkim matrixem, jednak ono JEST :-D

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...