Re: Narkotyki

From: jadrys <c...@y...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Narkotyki
Date: Fri, 29 May 2009 22:16:43 +0200
<1...@4...net> <gvlqam$meu$1@news.onet.pl>
<1...@4...net> <gvlrf2$puk$1@news.onet.pl>
<ose6kgnj3fga.ckk06zgsvtwu$.dlg@40tude.net>
<gvm1ln$j0c$1@news.task.gda.pl>
<1m6v3mvgxhyj8$.pih37bt72iae.dlg@40tude.net>
<gvm40h$p3u$1@news.task.gda.pl>
<gvm58f$1uc$11@atlantis.news.neostrada.pl>
<gvm7e8$2vd$1@news.task.gda.pl>
<gvmbb9$fht$11@atlantis.news.neostrada.pl>
<gvp8p3$8gk$1@news.task.gda.pl> <gvpc3a$o7t$11@nemesis.news.neostrada.pl>

Fragile pisze:

> Użytkownik "jadrys" <c...@y...com> napisał w wiadomości
>>
> Szokuje mnie, gdy _heteroseksualista_ uprawia seks _homoseksualny_
> (z wlasnej nieprzymuszonej woli, z ciekawosci, dla jaj (sic!), dla picu,
> z nudow etc.).

Wiesz sytuacja była wtedy złożona, była luźna impreza, parę skrętów parę
kieliszków no i stało się.. Na trzeźwo pewnie do niczego by nie doszło.

> Dziwi, szokuje i jakos srednio wierze w jego
> heteroseksualizm.

Tak myślę że tamten facet też nie musiał być homkiem (bardzo kiepsko
robił loda)..

> Tak. Zdecydowanie tak. Nie mam jednak ochoty na zaglebianie
> sie w Twoja orientacje seksualna :) To Twoja orientacja :)

Tu nie ma żadnych niedomówień 100% hetero..

> Ale wtym przypadku to nie jest kwestia zakazany/niezakazany, tylko
> mam na cos ochote/nie mam, odczuwam potrzebe/nie odczuwam.

Nie, nie ,nie, nie odczuwałem potrzeby ani nie miałem ochoty, inne
czynniki odegrały role w tym co zaszło..

> Aha... Czyli nalezy sie zmuszac do czegos, co budzi lęk, wstret badz
> niechec
> (mowimy o rzeczach, na ktore mamy wplyw i ktore sa calkowicie od nas
> zalezne), poniewaz wg. Ciebie zycie to nie tylko miesiac maj, ale tez
> listopad... ;)
>
> Oj, cos sie pogubiles :) Czyzbys teraz twierdzil, ze celem zycia jest
> celowe
> sprawianie sobie przykrosci i postepowanie wbrew sobie?
>
> Pozdrawiam,
> F.

Celem życia powinno być poznawanie go dogłębnie (oczywiście na miarę
możliwości).. Chodząc tylko jasnymi ścieżkami nigdy się nawet nie
zbliżymy do odkrycia wielkiej zagadki bytu..