Narkotyki

541. Data: 2009-06-03 18:44:20

Temat: Re: Narkotyki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Ale używanie prezerwatywy z nieślubną
> ale stałą partnerką też jest absurdem..

Wydaje mi się, że w Twoim przypadku byłoby to całkiem sensowne
rozwiązanie. Nie odeszłaby wtedy może żadna. :)

Ewa

542. Data: 2009-06-03 18:46:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Gwałt ze strony kogoś o płci przeciwnej to już zupełnie inna sprawa. Ja
> osobiście zaniechałbym zemsty gdybym został zgwałcony przez jakąś ładną
> zgrabną "gwałcicielkę"..

O ile zdążyłam Cię już dobrze poznać, to żadna ładna i zgrabna nie
musiałaby Cię gwałcić. Zresztą dla Ciebie nawet nie musi być ponoć ładna
i zgrabna.
W takiej sytuacji Ciebie mógłby zgwałcić _tylko_ facet. :)

Ewa

543. Data: 2009-06-03 18:48:56

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Nio przecież taki jesteś fenomenalny :>

Tak to wyraźnie widać? A tak bardzo się starałem nie afiszować z tym..

544. Data: 2009-06-03 18:50:41

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Chyba jakieś fatum, raz by się mogło zdarzyć, ale żeby cztery razy.. I
> żeby było jasne - rozstania bez żadnych wzajemnych animozji. Żadna z
> nich nawet nie złożyła wniosku o alimenty..

Masz z nimi chociaż jakiś kontakt? Czy uciekły gdzie pieprz rośnie, byle
z dala od Ciebie?

--

Paulinka

545. Data: 2009-06-03 18:51:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Tak to wyraźnie widać? A tak bardzo się starałem nie afiszować z tym..

Przyznaj się, jądryś, że trollujesz. :)

Ewa

546. Data: 2009-06-03 18:52:51

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Przyznaj się, jądryś, że trollujesz. :)

No mi się lampka zapaliła trochę wcześniej, ale czekałam na dalsze
rewelacje ;)

--

Paulinka

547. Data: 2009-06-03 18:56:28

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> tylko wytłumacz dlaczego, bo to powtarzasz już tyle razy

Prezerwatywy używa się przede wszystkim w kontaktach z nieznajomymi w
ochronie przed zarażeniem albo niechcianą ciążą. Natomiast te rzeczy ci
nie zagrażają w kontakcie z partnerką z którą mieszkasz na codzień.

548. Data: 2009-06-03 19:02:33

Od: jadrys <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Unikasz odpowiedzi. Nie chodzi o niewinne sekscesy, tylko o
> beznadziejność sytuacji, w której krzywdzi teoretycznie najbliższa
> osoba. Seksi blondi nie złamie Ci szczęki jednym ciosem albo nie
> złamie ręki jednym ruchem swojej, żeby wymóc posłuszeństwo.

Oczywiście że kobieta może też to czuć.. Ale w wielu przypadkach to
właśnie kobiety są kowalem takich a nie innych zachowań swoich partnerów..

549. Data: 2009-06-03 19:04:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Przyznaj się, jądryś, że trollujesz. :)

Jeden wte jeden wewte.

Qra

550. Data: 2009-06-03 19:05:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <c...@y...com> tak oto plecie:

> Są jeszcze gęsi, które rzekomo nie mają swojego języka.

Jak chciałeś sparafrazować Reja, to kiepściutko Ci wyszło.

Qra

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...