Narzeczona dla syna

11. Data: 2006-08-26 06:30:46

Temat: Re: Narzeczona dla syna
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:ecnqnk$9al$3@nemesis.news.tpi.pl...

> No ten tego, już może.
> ;-)

Gotować też może :-)

Qra

12. Data: 2006-08-26 06:31:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> a co, swatasz juz corke? a nauczylas gotowac i piec, he??

Nie, moja ma dwie lewe ręce do takich przyziemnych zajęć.
Ale może Twoja by znalazła na starość spokojną przystań, co? ;-)

Qra

13. Data: 2006-08-26 10:12:54

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
> wiadomości news:ecnqnk$9al$3@nemesis.news.tpi.pl...

> Gotować też może :-)

Nie o to pytałem. On sobie poradzi bo wie co i jak. Najwyżej pójdzie do
McPsa lub innej Fried Qury ups sorry.
Pytam o to czy są m[...], ł[....] i zdolne do utrzymania patelni lub
garnka w ręku i wypełnienia ich treścią.
;-)
pozdr. Jerzy

14. Data: 2006-08-26 10:20:36

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> No właśnie, dziecię mi dorasta i tak juz na zapas zaczynam sie martwić kto
> go nakarmi tak jak u mamy?

Ja jestem lewa do kuchni, oficjalnie przyznaję, co doprowadza moją teściową
do pasji, bo przecież to obowiązek żony, gospodyni powinna itd. Ja tam za
gospodynię się nie uznaję. Ma dwie zdrowe łapy. Jak nie umie to z głodu
zdechnie, ot co ;)

Pacholę me ma lat 6,5. Śniadania dla przyjemności własnej robi sobie sam
(chleb pokroję mu, taka paskuda nie jestem). Będę próbowała poduczać go do
tego, żeby umiał sobie i rodzinie ugotować :) Łatwiej będzie mu i mnie (jak
zona wyjedzie nie będzie musiał się do mnie wprowadzać) ;) A poza tym
kobiety lubią jak im facet ugotuje no!

Agata
p.s. tak naprawdę to oczywiście gotuję, choć bez przekonania i bez pasji.

15. Data: 2006-08-26 10:27:59

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" napisał:

> Pytam o to czy są m[...], ł[....] i zdolne do utrzymania patelni lub
> garnka w ręku i wypełnienia ich treścią.
> ;-)

Nie ma. Trzy w jednym, jeśli chodzi o te gatunek, nie produkują ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 70000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

16. Data: 2006-08-26 11:17:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, moja ma dwie lewe ręce do takich przyziemnych zajęć.
> Ale może Twoja by znalazła na starość spokojną przystań, co? ;-)

a co Ty, ja ja wychowuje zeby nie sluzyla facetowi w kuchni.
to on ma zapylac do roboty :)

iwon(k)a

17. Data: 2006-08-26 11:18:52

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Aug 2006 12:27:59 +0200, Waćpanna lub waćpan Aicha, w
wiadomości <news:ecp7t8$emq$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

Pfi.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana młoda ładna i zdolna do trzymania i napiełniania ;>
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

... ale zajęta :)

18. Data: 2006-08-26 11:22:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> "Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> a co Ty, ja ja wychowuje zeby nie sluzyla facetowi w kuchni.
> to on ma zapylac do roboty :)
>

> iwon(k)a

Odstawi ją od cycka i dopiero się narobi...

19. Data: 2006-08-26 11:38:06

Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

Agatek napisał(a):

> Będę próbowała poduczać go
> do tego, żeby umiał sobie i rodzinie ugotować :) Łatwiej będzie mu i
> mnie (jak zona wyjedzie nie będzie musiał się do mnie wprowadzać) ;)

Hmmm - tylko nie przegninaj z tym - bo sie mlody zniecheci.
Mnie moja sznowna rodzicielka nigdy do kuchni nie gonila - sam smykalke
do pichecnia odkrylem jakis czas temu.

> A poza tym kobiety lubią jak im facet ugotuje no!

Tu potwierdzam - czasami wrecz sie dziwilem coz takiego w tym
nadzwyczajnego.

> p.s. tak naprawdę to oczywiście gotuję, choć bez przekonania i bez pasji.

Ja bym sie do tego publicznie nie przyznawal ;)

--
pzdr
robbi

20. Data: 2006-08-26 12:03:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam, Ti`Ana młoda ładna i zdolna do trzymania i napiełniania ;>
> "The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..." >

Właśnie :-)

Qra, takoż samoż

JUTRO POMIDORY...
Co kto lubi