Nastaje drugi komunizm

21. Data: 2017-06-23 15:51:52

Temat: Re: Nastaje drugi komunizm
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 13:17, XL pisze:

> To jest dla mnie oczywiste. Tylko to jest w stanie oczyścić KK ze
> zgnilizny.

Czym to się różni od islamu?
Też ci obiecali dziewice za oczyszczanie ze zgnilizny?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-06-23 16:40:40

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> Myliłem się, coraz prężniej budowany jest drugi komunizm, jeszcze
> bardziej szczelnie zniewalający
> Obawiam się, że powstaje plan zatykania trąby
> Dokładny plan w którym nie ma już szpar ani dziur (Janerka)
> O ile pierwszy komunizm był ateistyczny, materialistyczny, "naukowy",
> mechanistyczny, to ten drugi będzie duchowy, ezoteryczny. O ile przedtem
> Kościół stanowił silną przeciwwagę,(dzięki czemu upadł komunizm
> radziecki) to teraz planuje się przejęcie Kościoła, tak że gdy ktoś
> będzie przeciw systemowi będzie mu się wmawiać że jest przeciw samemu Bogu.

To chyba możesz mi pokazać jakie symptomy tego nowego komunizmu widzisz?

23. Data: 2017-06-23 16:45:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 16:40, Pszemol pisze:
> To chyba możesz mi pokazać jakie symptomy tego nowego komunizmu widzisz?

Obama, Merkel, Macron,
na szczęście Hilary powstrzymana

24. Data: 2017-06-23 17:03:39

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Obama, Merkel, Macron,
> na szczęście Hilary powstrzymana

Zdefiniuj więc komunizm, bo mam wrażenie że niestandardowo rozumiesz to
określenie.

25. Data: 2017-06-23 17:10:33

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Rządy lewackich elit

Bardzo nieprecyzyjna definicja.

Upewnij się, czy przypadkiem nie zlewa Ci się w głowie pojęcie "komunizm" z
"socjalizmem" ani tym bardziej z "demokratycznym socjalizmem".

26. Data: 2017-06-23 17:10:48

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdefiniuj więc komunizm, bo mam wrażenie że niestandardowo rozumiesz to
> określenie.

Rządy lewackich elit

27. Data: 2017-06-23 18:11:15

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 23 Jun 2017 16:45:47 +0200
doszła do mnie wiadomość <oij9iq$goh$1@node2.news.atman.pl>
od pinokio <p...@n...adres.pl> :

>Obama, Merkel, Macron,
>na szczęście Hilary powstrzymana

Oczyma wyobraźni widzę Pizzagate i zapach siarki wokół Hillary
Clinton(latające wokół jej głowy muchy też były).
Obama to wiadomo, czarnuch, Merkel szkop(ka).
Co z Makaronem, to nie wiem, ale pewnie chodzi o depopulację(makaron
GMO).
Dobrze ci z takimi poglądami, prawda?
https://www.buzzfeed.com/craigsilverman/how-macedoni
a-became-a-global-hub-for-pro-trump-misinfo

28. Data: 2017-06-23 18:20:02

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 18:11, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Clinton(latające wokół jej głowy muchy też były).

te belzebub, przestań

29. Data: 2017-06-23 18:46:21

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> wrote:
> [...]
> Dobrze ci z takimi poglądami, prawda?
> https://www.buzzfeed.com/craigsilverman/how-macedoni
a-became-a-global-hub-for-pro-trump-misinfo

Nowe czasy gdzie obezwładnione swą głupotą barany wierzą we wszystko co
przeczytają i stają się narzędziem w procesie trzepania fajnej kasy za
kliknięcia na stronkach internetowych dla bezkrytycznych debili.

30. Data: 2017-06-24 02:05:35

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 23 Jun 2017 18:20:02 +0200
doszła do mnie wiadomość <oijf3h$lu8$1@node2.news.atman.pl>
od pinokio <p...@n...adres.pl> :

>te belzebub, przestań

Spokojnie, mam podpisany pakt z Szatanem(widzę, że nie tylko ja).

Charamsa - papież nie wspiera osób LGBTQ
Przyjdzie czas i na Warszawę.
STOP bezkarności "uchodźców"!!!
Za mało i nie takie.
Czerwonka w Wiedniu.