Re: Nasza seksualno??.

Data: 2010-03-23 17:25:03
Temat: Re: Nasza seksualno??.
Od: de Renal <f...@g...com>

Chiron napisał(a):
> U?ytkownik "za??cony" <z...@m...on.pl> napisa? w wiadomo?ci
>

> Mam g??bokie przekonanie, ?e wiele kobiet mo?e nawet nie uzna? za zdrad?
> p?j?cie faceta do zwyk?ej dziwki, jednak nie b?d? w stanie wybaczy?
> zaanga?owania emocjonalnego z inna kobiet?- nawet bez seksu
>
> --
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron
Tak, wiemy, wiemy, w kościółku myśli też są grzeszne, romantyczna
miłość to kurestwo itd. Tylko takie objawy występują u alkocholoków, a
że dogmatyzm zawęża świadomość jak alkochol...... No takie kobiety,
raczej mężczyzn się leczy kochaniutki, a nie jakbyś chciał, stanowi
reprezentacji społecznej. Tak od dłuższego czasu mam wrażenie, że
gdyby nie katole wszędzie się wpychające, to wszystkie wątki by
zupełnie inaczej wyglądały.